fredriku Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Spottet en flett ny Audi RS5 ved Skøyen i går, snakk om rå bil Mørkegrå/svart? Isåfall har jeg og sett den Stemmer det. Han kjørte dessverre ikke spesielt fort, men siden jeg hadde vinduet lukket, hadde jeg ikke merket særlig til det uansett Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 LOL Spotta en knæsj blå X5 med Transformers-felger og transformers-badge istedet for BMW. Hadde også lakkert alle sølvdetaljer på bilen blå. Må være noe av det styggeste jeg har sett noengang. Dette var i Apalveien ved Blindern T-Bane. Så også en svart Tesla utenfor Storosenteret i går. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Møtte en svart Tesla i Asker. Var også vitne til en svart 8-serie som spant 180 grader i en rundkjøring like etter, men vet ikke helt om det teller Sjåføren så hvertfall ut som en idiot. <- Endret 16. september 2011 av WheelMan 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Var også vitne til en svart 8-serie som spant 180 grader i en rundkjøring like etter, men vet ikke helt om det teller Sjåføren så hvertfall ut som en idiot. <- Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fikk se den feteste supraen på norske skilt i Kristiansand og er registrert i Kristiansand Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fikk se den feteste supraen på norske skilt i Kristiansand og er registrert i Kristiansand Er det den røde med sånn Clarion dekaler? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Den bokstavlig talt feteste (breieste) Supraen i Norge går faktisk i Skien 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fikk se den feteste supraen på norske skilt i Kristiansand og er registrert i Kristiansand Er det den røde med sånn Clarion dekaler? Nei den er helt svart med breit bodykit og spoiler Denne har samme vinge http://i52.tinypic.com/vqmuc7.jpg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Rød Ferrari California i Stavanger. Begynner å komme litt exotics nå altså... er nr 2 i stvg av California. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Matt sort SL600 (~2003 mod) mot Lillestrøm/Gardermoen i går Fikk desverre ikke bilde da begge to var for opptatt med å stå i kø. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 RS4 på Gjøvik Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er hva vi kaller harry. 2 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Møtte en Maserati GranTurismo og en Ferrari California i nærheten av Larvik. Endret 18. september 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Noe modda greier: http://www.youtube.com/watch?v=V4dzQjP3eWg - Stavanger Endret 19. september 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noe modda greier: http://www.youtube.com/watch?v=V4dzQjP3eWg - Stavanger Innbygging deaktivert ved forespørsel - se på youtube Eh nei. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 SKal funke nu Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 RS4 på Gjøvik Til å skryte på seg tittelen "poleringskongen" var det ganske dårlig beading på lakken... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så en knall oransj bil igår fra avstand, aldri sett en slik før, men fikk med meg såpass at det var en Hyundai. Etter litt googling, kom jeg frem til at det måtte være en Hyundai Veloster! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Sikkert den som de hadde på bilmessa her stvg. Er råtøff, helt til du kjenner kvaliteten på interiøret. Skuffet med en gang. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 LOL Spotta en knæsj blå X5 med Transformers-felger og transformers-badge istedet for BMW. Hadde også lakkert alle sølvdetaljer på bilen blå. Må være noe av det styggeste jeg har sett noengang. Dette var i Apalveien ved Blindern T-Bane. Hva får folk til å ødelegge en i utgangspunktet flott bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå