Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 NSFW!! Unnskyld språkbruk, men satan det er så jævla stygt med sånn, verste at det er inntil flere i Stavanger så kjører rundt med slikt! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hahahaha styggeste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) @Biskop: Du glemte med vilje å ta bilde av koeniggseggen? Endret 1. september 2011 av Greddi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nai, ble bare veldig slitsomt å ta bilder da jeg hadde en kompis som ABSOLUTT skulle være med (stå i veien) på dem! Tok sikkert 20 bilder, kun de jeg har postet her er det mer bil enn han på Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Hahaha! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sånn, totalt sett (over to bilder) har dere fått sett hele bilen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg så noe jeg tror var en Masserati på tur ut av Hell tunnelen i dag. Var litt mørkt så jeg så det ikke så godt, men en så lav sportsbil med oval front ... Kunne jo vært noe egenstyling og. Pluss en random 911 noenogsøttimodell og en corvette på strekninga Verdal - Trondheim. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Satt på med Rock Taxi (mini-bussen) på lørdagen, fyrte opp litt Nero. Må si meg lettere imponert over anlegget i den bilen der!! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Det kjørte en BMW 750i L-versjon gjennom Oslo sentrum i går. Jeg la spesielt godt merke til eieren av bilen. Den eldre eieren satt godt tilbakelent og skuet arrogant på alle menneskene han passerte. Han så svært reservert ut. Kjørte ved siden av en BMW 650i i en tunnel ved Holmestrand. Midt i tunnelen giret den ned til andregiret og dro på det den hadde. Fy pokkern for et motorbrøl. Til sist spottet jeg en Chrysler Crossfire. Disse ser man ikke så altfor ofte i Norge. Endret 7. september 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg regner med at eieren satt i baksetet? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, han kjørte bilen selv. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så en Ferrari 458 Italia som rullet forbi Nationaltheateret. Smooth! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Så en Lexus RX her om dagen (gamle typen). Ikke så veldig spesiell eller sjelden kanskje, men en bil man ikke ser så ofte på veiene. Forresten, hvor er det blitt av eldre Peugeot'er, Renault'er, osv.? F. eks 406 osv.? Er alle sendt til skroten allerede? Det gikk jo hauger av dem på veiene før... Endret 8. september 2011 av CFM Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Min gamle 406 er hvertfall skrotet. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 kameraten min har nettopp kjøpt seg 406 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Spottet en Panamera ved Domus Nova. Spottet også den nyeste utgaven av Mercedes SLK. Den er nice. Mye mer maskulin og stilig enn den forrige. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Så en F430 i dag, nydelig sak, tok dessverre ikke bilde. Var denne (med mindre de har flere): Endret 8. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mercedes ML63 AMG med replica-felger ved Biltema i Skien i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Så en Freelander med det "body kitet" idag, går på topp 10 lista mi over de støggeste bilene jeg har sett. Verste er at det er ekstra utstyr! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Håhå, der snakker vi britisk eleganse, IT-Henrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå