Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Sikkert kjent for de fleste, men linker den likevel: http://www.youtube.com/watch?v=f7o88PMGFSw Lupo "W12" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen av oss hadde ikke sett den, så takk forøvrig: holy cwap! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Trodde Mister Gnu bare køddet, men det der er jo sjukt! Tidenes sleeper! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så en svart Ferrari i dag, kom fra Hundvåg. Merker hvor dårlig peiling jeg faktisk har på Ferrari!!! Har ikke SNØRING på hvilken modell. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Trodde Mister Gnu bare køddet, men det der er jo sjukt! Tidenes sleeper! Jeg bare kødda. Den videoen var faktisk helt ny for meg ha ha. *edit: Respekt for at han klarte å få den inn i motorrommet foran: de fleste med disse ambisjonene hadde vel gått for en Golf W12-approach og satt den inn bak forsetene, men det hadde vel blitt masse mer arbeid med å ordne bakhjulsdrift mm. Etter det jeg kan se så er Lupoen forhjulsdrevet: Supergnager!! Endret 30. august 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Så en svart Ferrari i dag, kom fra Hundvåg. Merker hvor dårlig peiling jeg faktisk har på Ferrari!!! Har ikke SNØRING på hvilken modell. Tror det er en 599! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Svart Ferrari fra Hundvåg, mener det er en 599 jeg også. Edit: etter litt ekstra omtanke ligner den mer på 599 GTO bakfra. Endret 30. august 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Trodde Mister Gnu bare køddet, men det der er jo sjukt! Tidenes sleeper! Jeg bare kødda. Den videoen var faktisk helt ny for meg ha ha. *edit: Respekt for at han klarte å få den inn i motorrommet foran: de fleste med disse ambisjonene hadde vel gått for en Golf W12-approach og satt den inn bak forsetene, men det hadde vel blitt masse mer arbeid med å ordne bakhjulsdrift mm. Etter det jeg kan se så er Lupoen forhjulsdrevet: Supergnager!! Misset du helt det faktum at det er to VR6-motorer? En foran og en bak? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja, 599 kan stemme ganske godt. Etter et raskt søk på google, var det det jeg også misstenkte. Men var for usikker. Stoler på dere! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ikke helt galt med 2x599 i Stavanger! Vi har også den røde F430n jeg så, pluss en 360 Modena som jeg skal laste opp et bilde av når jeg kobler tlf til pc. Endret 30. august 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Grei dag i dag. DB9 på studentparkeringen @ UMB: Lotus Elise Exige: Endret 30. august 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
svenka Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvor mye vil det koste å få fixet de ytre skadene på denne bilen her tror dere? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29667344 Er det et bra kjøp? *Kansje feil tråd å poste det i men fant ikke noe bedre * Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Trodde Mister Gnu bare køddet, men det der er jo sjukt! Tidenes sleeper! Jeg bare kødda. Den videoen var faktisk helt ny for meg ha ha. *edit: Respekt for at han klarte å få den inn i motorrommet foran: de fleste med disse ambisjonene hadde vel gått for en Golf W12-approach og satt den inn bak forsetene, men det hadde vel blitt masse mer arbeid med å ordne bakhjulsdrift mm. Etter det jeg kan se så er Lupoen forhjulsdrevet: Supergnager!! Misset du helt det faktum at det er to VR6-motorer? En foran og en bak? Ah. Forklarer "W12". Vel uansett en bragd og må jo gå som f**n. Sorry at jeg ikke så hele filmen - jeg hadde en baby som kasta opp blåbærmos i fanget mitt og utover hele sofaen min. Kan vel si at jeg ikke er helt foornøyd nå (trekker dette av ukepengene dine). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Elise. Ikke Exige. Du har selvfølgelig rett, trodde Exige var en grom utgave av Elise. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det er vel ikke langt fra sannheten da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Spotta en rød Nissan Skyline GTR på Sluppen i Trondheim i dag! Syyykt rå! En kollega mente det var Bjørnstad Bil sin..? Kvinnelig sjåfør forresten. Da er det GTR du har sett, ikke Skyline for å være pirkete Kommet en knaaaaaaaaaaall Orange Gallardo til Lillehammer nå, BR regga. FYTTEHÆLVETE for en lyd når den kommer igjennom gatene her Ikke snøring på hvem pokker det er som eier den men ser den omtrent hver dag.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Spotta en RS4 stasjonsvogn i Vestby. Sinnsyk lyd når han ga på opp en bakken! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det er vel ikke langt fra sannheten da. Nei, men den så ikke ut som en helt vanlig Elise heller. Hadde en "E" i gull bak vinduet på hver side, samt den spoileren? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) En Porsche Panamera Turbo utenfor Blomqvist i Oslo, samt en BMW F10 535i. Endret 30. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå