Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har "spottet" og kjørt (egentlig hatt de til test på jobb, men ejg har vel sett de uansett..) to morsomme biler denne uka.

 

Nye Audi TTS. Litt anonym, men vanvittig fet lyd og godt drag.

Focus ST Facelift. Ikke veldig anonym, da den har den oransje ST-fargen.

 

Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder i morgen. Holder forresten til i Nydalen, så hvis jobber/går på skole i nærheten, så hender det at det er noen morsomme biler innom. ;)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke det aller mest spesielle, men i anledningen Moldejazz har Ford Europa valgt å ha et lite PR-stunt her i byen for sin nye modell Kuga. De skipet femten Kugaer (i en rekke forskjellige farger), og stilte de opp utenfor Hotell Seilet.

 

Ford Europa har for øvrig også et sponsorsamarbeid med Moldejazz, men jeg fikk dessverre ikke anledning til å prate med noen representanter derifra, selv om jeg sitter på Moldejazz' sponsorkontor (som sponsorsekretær).

 

Legg for øvrig merke til skiltene:

228422.jpeg

 

228423.jpeg

 

228424.jpeg

 

228425.jpeg

Endret av OML
Lenke til kommentar

Var på Nürburgring for noen dager siden ( :love: ), vanvittig fett! Da jeg kom dit regnet det, men de testkjørte biler fordet. Og jeg så en Audi R8 komme forbi på langstrekninga i minst 300 km/h. Det var et vanvittig syn! :p Men however, jeg så en splitter ny Alfa Romeo Mi.To! Senere kjørte vi til test fabrikkene til ulike merker like ved, og så èn til!

Kjøpte et dansk bilblad noen dager før Nürburgring og der stod det litt om Alfa'n. De hadde ikke bilder av den, så den var ganske fersk :)

 

Men nå var jo ikke dette i Norge da...sorry :roll:

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Hadde en fin opplevelse i går:

Jeg kommer kjørende på min Yamaha Why 50 cc, og ser i speilet at en ML av et eller annet slag er på vei opp på siden min. Det er 40-sone, jeg ligger i 50, og 100 meter forran vet jeg at fartsdumpene begynner. Det tror jeg ikke typen i ML'en vet... Jeg gir gass (plomberingen på scooteren er borte, det er nedoverbakke og medvind), og er oppe i ca 60, med ML'en helt oppe på siden min idet 1. fartsdump kommer. Jeg fjærer litt av med beina, og fiser lett over. Det gjør ikke ML'en, etter lyden å dømme. Han slakket litt av etterpå.

Lenke til kommentar
Var på Nürburgring for noen dager siden ( :love: ), vanvittig fett! Da jeg kom dit regnet det, men de testkjørte biler fordet. Og jeg så en Audi R8 komme forbi på langstrekninga i minst 300 km/h. Det var et vanvittig syn! :pMen however, jeg så en splitter ny Alfa Romeo Mi.To! Senere kjørte vi til test fabrikkene til ulike merker like ved, og så èn til!

Kjøpte et dansk bilblad noen dager før Nürburgring og der stod det litt om Alfa'n. De hadde ikke bilder av den, så den var ganske fersk :)

 

Men nå var jo ikke dette i Norge da...sorry :roll:

 

Den bilen er bare griselekker, spesielt når man tenker på hvilket segment bilen skal konkurere i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...