bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Så en Skyline med prøveskilter som testa krefter på motorveien i går, er faktisk sjeldent jeg ser Skyline for tiden i Stavanger. Kjørte også forbi en 200sx med gullfelger, bilen var helt på kanten av harry, men jeg likte den. Sjåføren er en helt annen historie! Stod og en S6 på Statoil Forus og fylte luft, samt på Elixia Sandnes finnes det en 520d med full M-styling (veldig pen!) men jeg får lyst å sette fyr på bilen når det faktisk står 520d bakpå!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Så en Skyline med prøveskilter som testa krefter på motorveien i går, er faktisk sjeldent jeg ser Skyline for tiden i Stavanger. Kjørte også forbi en 200sx med gullfelger, bilen var helt på kanten av harry, men jeg likte den. Sjåføren er en helt annen historie! Stod og en S6 på Statoil Forus og fylte luft, samt på Elixia Sandnes finnes det en 520d med full M-styling (veldig pen!) men jeg får lyst å sette fyr på bilen når det faktisk står 520d bakpå!!! Hehe, kjørte faktisk forbi en Skyline med skilter igår :-) Men så ut som det var en noe kjedelig R32 GTS-T :-( Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Forresten så fikk jeg se den nye A6'n på innkjøringa til Halden for et par uker siden, første gang jeg har sett den i virkeligheten. Lekker bil! Dog er det trist at de har kuttet ut tåkelysene nede på fangeren... Du får fortsatt noe som likner, men det er radar til cruisecontrollen istedenfor og sitter på begge sidene av fangeren.. Ver nede på Bekkelaget i går og tok noen bilder: Med radar og s-line pakke: Her er uten: Endret 3. august 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hehe, kjørte faktisk forbi en Skyline med skilter igår :-) Men så ut som det var en noe kjedelig R32 GTS-T :-( Er det bare meg, eller var det flere Skyliner på veien i Stavanger før? Kanskje ikke med skilt, men var flere ute og rullet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hehe, kjørte faktisk forbi en Skyline med skilter igår :-) Men så ut som det var en noe kjedelig R32 GTS-T :-( Er det bare meg, eller var det flere Skyliner på veien i Stavanger før? Kanskje ikke med skilt, men var flere ute og rullet.. Vett det var en del som kjørte på prøveskilt før, men de har nok blitt luket ut en etter en for misbruking av den "goden". Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Mercedes Benz'ez nye CLS yall Den er forjævlig fet, men jeg hater grå fargen da. Endret 3. august 2011 av Charlo Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hehe, kjørte faktisk forbi en Skyline med skilter igår :-) Men så ut som det var en noe kjedelig R32 GTS-T :-( Er det bare meg, eller var det flere Skyliner på veien i Stavanger før? Kanskje ikke med skilt, men var flere ute og rullet.. Møtte en sølvgrå skyline på hvite skilter. Har sett den to ganger nå rundt Lura/Forus området. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tesla Roadster Sport, navnet minner om el-bil Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sist jeg sjekket var det enda en elbil. 2 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mercedes Benz'ez nye CLS yall Den er forjævlig fet, men jeg hater grå fargen da. Den forrige var stygg, men jeg liker den nye. Ikke feil at den er herlig å ratte heller. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Spotta denne nydelige bilen i Strømstad.. Jaaaaa, greit det er svenske skilter, men bilen er fortsatt digg Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Spotta denne nydelige bilen i Strømstad.. Jaaaaa, greit det er svenske skilter, men bilen er fortsatt digg Jeg ser at husbudsjettet ble nedjustert for å få råd til Ferarrien 3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Spotta denne nydelige bilen i Strømstad.. Jaaaaa, greit det er svenske skilter, men bilen er fortsatt digg Jeg ser at husbudsjettet ble nedjustert for å få råd til Ferarrien Haha, tenkte akkurat det samme. Enten det, eller så er det sommerhuset. Syk utsikt fra det huset der. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Den røde 200sx'n som kjører rundt på gullfelger i Stavanger har jeg sansen for! Akkurat på rett side av harry Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Spotta denne nydelige bilen i Strømstad.. Jaaaaa, greit det er svenske skilter, men bilen er fortsatt digg Jeg ser at husbudsjettet ble nedjustert for å få råd til Ferarrien Pøh, kan jo være et gigantisk palass bak der med svømmebasseng, gymsal, kino og gokartbane. Men garasjebudsjettet... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Spotta denne nydelige bilen i Strømstad.. Jaaaaa, greit det er svenske skilter, men bilen er fortsatt digg Jeg ser at husbudsjettet ble nedjustert for å få råd til Ferarrien Pøh, kan jo være et gigantisk palass bak der med svømmebasseng, gymsal, kino og gokartbane. Men garasjebudsjettet... Njaa, eieren hadde vel ihvertfall giddet å male huset sitt eller? Ser flottere garasjer på Romsås.. Har du 458 ser jeg for meg at du bor mer som dette: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) 1x Austin Healey i mint condition 1x Porsche Speedster 1x Aston Martin Vantage 1x Rolls Royce Ghost 2x Ferrari California 1x Lamborghini Gallardo cabriolet 2x BMW 5-serie GT Dusinvis av Cayenner og X6 + noen nyere 911 10x Jaguar XF 2x Jaguar XK 1x Jaguar XJ 1x Nyeste VW Golf GTI 3-4x Panamera 1x Nyeste Mercedes CLS 1x Tesla Endret 7. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Står en Infinity FX50 nedenfor hytta her, grom bil eller? Visste ikke hva det var, før jeg googla navnet. Litt tøff bil egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Står en Infinity FX50 nedenfor hytta her, grom bil eller? Visste ikke hva det var, før jeg googla navnet. Litt tøff bil egentlig. Uff, de er jeg møkklei etter USA. Kanskje en av de mest vanlige bilene der borte x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå