Tee-Zee Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Akkurat det var grunnen til at jeg skrev "blant det aller kjedeligste". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Blant ja, må lese nøyere. Problemet er at Cab-utvalget er så lite og de som er er som regel veldig "ikkekjedelige". Derfor virker Golf cab litt kjip. Isolert sett er det nok en bra bil. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Golf Cab må være blant det aller kjedeligste man kan velge hvis man skal ha takløs bil. Jeg hadde gladelig tatt imot disse Golfene eller Lenke til kommentar
a-z Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nettopp kommet hjem fra ferie i Spania (Alicante og Barcelona). Så en Ferrari F430 utenfor Alicante. I Barcelona så jeg mye fint (var på et hotell med masse rike folk): Audi RS 5, to Audi R8 (stod parkert ved siden av hverandre), Mercedes SL 55 AMG, Mercedes SLS AMG, BMW M3 Coupé. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Observerte i dag et par russisk registrerte nissaner av for meg ukjent modell. Den ene var en svart Nissan Tiida, en bil på størrelse med vw polo/golf. Andre var en sølvgrå Nearva eller noe slikt, og kanskje hakket større enn Primera. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så en oransje Hyundai Veloster i dag. Lett den kuleste koreaneren jeg har sett. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Så en Bentley Continental Flying Spur for litt siden. Kunne gjerne tenkt meg en sånn bil ja... Endret 1. august 2011 av CFM Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Så en norskregistrert Infiniti EX i Bodø i dag. Tror det er første gang jeg ser en Infiniti på norske skilter. Artig. Endret 1. august 2011 av OML 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så en norskregistrert Infiniti EX i Bodø i dag. Tror det er første gang jeg ser en Infiniti på norske skilter. Artig. Var på japsetreffet på Rudskogen for litt siden. Så en Infiniti G35 Kul biler! Er så sjeldent å se. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Var mange fine biler på Tall Ships i Stavanger på lørdag, jeg hadde dessverre ikke tid til å ta bilder av noen. Men Caterham 7 og et lite arsenal av Ferrari pluss en/to lambo kan nevnes fort Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Forresten så fikk jeg se den nye A6'n på innkjøringa til Halden for et par uker siden, første gang jeg har sett den i virkeligheten. Lekker bil! Dog er det trist at de har kuttet ut tåkelysene nede på fangeren... Endret 2. august 2011 av CFM Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Satt i nye A6, kan ikke si meg veldig imponert over interiøret. Er bare ikke min snak, foretrekker 5-serie og/eller E. Men utrolig kul front Satt forøvrig i nyeste A8 også, og den var bare himmelsk. Nydelig interiør, bravo Audi! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Satt i nye A6, kan ikke si meg veldig imponert over interiøret. Er bare ikke min snak, foretrekker 5-serie og/eller E. Men utrolig kul front Satt forøvrig i nyeste A8 også, og den var bare himmelsk. Nydelig interiør, bravo Audi! Siden det er som Natt og Dag i forskjell på interiørdesignet på A6 og A8? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Omtrent like mye forskjell som på utsiden... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jo, det er en forskjell. Eneste som er veldig likt er vel pop-up screens. Fikk en helt annen følelse av A8'en av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jo, det er en forskjell. Eneste som er veldig likt er vel pop-up screens. Fikk en helt annen følelse av A8'en av en eller annen grunn. Og betjeningen, og wraparoundkonseptet, og materialene (hvis det var en påkostet A6, vel å merke) og alt mulig av knapper og brytere... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ahh, ok. Poenget er uansett at A8en virket mye bedre/finere. End of story. Endret 2. august 2011 av T.A Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Spotta en Citroen DS3-R (eller hva den nå heter -den med oransje detaljer) i gata her. Hadde henda fulle av bæreposer så jeg fikk ikke tatt bilde. Ganske frekt utseende på disse må jeg si. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Den bilen har kjøreegenskaper i verdensklassen, og en helt sinnssyk akselerasjon. Spoiler, rosa lakkering, Lexus-lykter og brede dekk gjør underverker for hvilken som helst bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå