Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kommet hjem fra ferie i Spania (Alicante og Barcelona). Så en Ferrari F430 utenfor Alicante. I Barcelona så jeg mye fint (var på et hotell med masse rike folk): Audi RS 5, to Audi R8 (stod parkert ved siden av hverandre), Mercedes SL 55 AMG, Mercedes SLS AMG, BMW M3 Coupé.

Lenke til kommentar

Forresten så fikk jeg se den nye A6'n på innkjøringa til Halden for et par uker siden, første gang jeg har sett den i virkeligheten. Lekker bil! :dribble:

Dog er det trist at de har kuttet ut tåkelysene nede på fangeren...

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Satt i nye A6, kan ikke si meg veldig imponert over interiøret. Er bare ikke min snak, foretrekker 5-serie og/eller E. Men utrolig kul front :)

Satt forøvrig i nyeste A8 også, og den var bare himmelsk. Nydelig interiør, bravo Audi!

Lenke til kommentar

Satt i nye A6, kan ikke si meg veldig imponert over interiøret. Er bare ikke min snak, foretrekker 5-serie og/eller E. Men utrolig kul front :)

Satt forøvrig i nyeste A8 også, og den var bare himmelsk. Nydelig interiør, bravo Audi!

Siden det er som Natt og Dag i forskjell på interiørdesignet på A6 og A8?

Lenke til kommentar

Jo, det er en forskjell. Eneste som er veldig likt er vel pop-up screens. Fikk en helt annen følelse av A8'en av en eller annen grunn.

Og betjeningen, og wraparoundkonseptet, og materialene (hvis det var en påkostet A6, vel å merke) og alt mulig av knapper og brytere...

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Den bilen har kjøreegenskaper i verdensklassen, og en helt sinnssyk akselerasjon. Spoiler, rosa lakkering, Lexus-lykter og brede dekk gjør underverker for hvilken som helst bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...