Ingeniør Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 En gul Nissan 300zx har blitt observert i Trondheim de siste ukene. La merke til en snedig unnamanøver av en av de smale fartsdemperne det finnes mange av her. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ang Nissan. Dette må være V12, MINST!!!!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 dCi-V12! Godslokomotiv! ryktene sier 1200nm og 600 hk. the stig kom da han prøvde denne. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Noen spots fra de siste dager, R8'n fra idag. Måtte bare stoppe og ta bilde, digger de! Rett til venstre i bildet er en BMW forhandler, så han har nok parkert sånn på litt trass De andre er Cayman Cayenne og Ford. Endret 27. juli 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Noen spots fra de siste dager, R8'n fra idag. Måtte bare stoppe og ta bilde, digger de! Rett til venstre i bildet er en BMW forhandler, så han har nok parkert sånn på litt trass De andre er Cayman og Ford. Cayenne mener du vel? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) dCi-V12! Godslokomotiv! ryktene sier 1200nm og 600 hk. the stig kom da han prøvde denne. Geezes, det må jo dra no så sinnsykt.. Flytter vel fjell med den saken der Endret 27. juli 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Noen spots fra de siste dager, R8'n fra idag. Måtte bare stoppe og ta bilde, digger de! Rett til venstre i bildet er en BMW forhandler, så han har nok parkert sånn på litt trass De andre er Cayman og Ford. Cayenne mener du vel? Ja, selvfølgelig. Surrer litt idag. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 dCi-V12! Godslokomotiv! ryktene sier 1200nm og 600 hk. the stig kom da han prøvde denne. Geezes, det må jo dra no så sinnsykt.. Flytter vel fjell med den saken der Minner meg på en artikkel jeg leste i et lastebilmagasin for rundt 10 år siden ang oppgradering av lastebilen Volvo FH16. Største forskjellen på den 16 liters rekkesekseren der i gården er vel at den hadde dobbelt så mye dreiemoment. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Ferrari 612 Scaglietti ved Lillestrøm. Endret 28. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Scagliettien er en alvorlig fin bil. Tidløs og litt understated. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Enig der. Svært pen bil. Fikk sett litt på den også, da den lå både bak oss et par minutter, før den dro skikkelig på igjennom en tunnel. Herlig lyd er det også Typisk nok var ikke mobilen med. Så forresten et par andre biler i dag; Orange Volkswagen Scirocco. 2x Porsche Panamera, der den ene var Turbo S versjonen. Porsche 930. Endret 28. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kjører forbi en parkert Porsche 944 Turbo daglig. Den skulle jeg gjerne stiftet bekjentskap med. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Kjører forbi en parkert Porsche 944 Turbo daglig. Den skulle jeg gjerne stiftet bekjentskap med. Litt intim-kontakt mener du? Ellers må jeg si at det har vært skummelt lite bra biler fra min side i det siste, ser jo "vanlige" porscher og en gang i blandt en ferrari, men ingenting som egentlig er verdt å nevne... Utenom en Mustang Shelby Convertible, litt usikker på typen Snakker da om den gamle versjonen, Endret 29. juli 2011 av aklla Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjører forbi en parkert Porsche 944 Turbo daglig. Den skulle jeg gjerne stiftet bekjentskap med. Litt intim-kontakt mener du? Ellers må jeg si at det har vært skummelt lite bra biler fra min side i det siste, ser jo "vanlige" porscher og en gang i blandt en ferrari, men ingenting som egentlig er verdt å nevne... Utenom en Mustang Shelby Convertible, litt usikker på typen Snakker da om den gamle versjonen, Er ikke sånn hardcore Amcar-fan, men jeg simpelthen DIGGER den linja som buer opp over bakhjula i profilen på disse bilene. Kjøpeargument for meg, det der... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Lurer på om jeg så en Golf 6 cab i dag.. Tror ikke jeg har sett Golf i cab-versjon siden 3 serien. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Lurer på om jeg så en Golf 6 cab i dag.. Tror ikke jeg har sett Golf i cab-versjon siden 3 serien. Golf 4 kom i cab, men det var egentlig bare en Golf 3 med andre lykter. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Lurer på om jeg så en Golf 6 cab i dag.. Tror ikke jeg har sett Golf i cab-versjon siden 3 serien. Golf 6 cab er såvidt kommet ut til et par heldige stykker i Norge via Møller. Bilen er å se hos forhandlere etterhvert - de første eksemplarene sender vi ut i disse dager. VW drar frem en farge som heter Deep Purple Perleeffekt - helt sykt kledelig på bilen.. Endret 29. juli 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Golf Cab må være blant det aller kjedeligste man kan velge hvis man skal ha takløs bil. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nja, jeg nevner Megane, 207, fransk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå