Auto Asmodeus Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) @Gnu: Erru tilflytter eller? Eller 50-50 norsk/dansk som meg? Har danske foreldre, men født i Norge. Jævlig gøy hver gang noen gifter seg: 1300 km fre-søn...... On topic: Glemte å nevne en brun Bentley cab i Køben. Sto parkert utenfor en urmaker med taket nede i det fiinere strøket. Antagelighvis inne for å ny reim til 200.000 kroners Rolexen sin..... Endret 7. juli 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Acura ett sjeldent syn? I norge kanskje, men iallefall ikke i US ! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Mye snadder der ja Det første er en F650 eller noe lignende? Går en sånn en her i byen, så virka litt kjent.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 hah, det glemte jeg faktisk og se etter.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 20 min på Sunset Blvd før det ble mørkt i sta....... Ferrari og Maserati sjappe på Wilshire -- Møtte på mye mer frakt på Sunset etter det ble mørkt ( noe som skjer plutselig her ), SLR, R8, 458 Italia ++++++, men det nytter ikke å få på kamera. Filmet kjapt en som dro på med en Aston foran oss, heftig lyd men crap kvalitet på de snuttene jeg la ut på face.. http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150709277480153&comments http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150709279780153 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 California du er i? Skal antagelig dit om ett par måneder, kan ikke si jeg gleder meg noe mindre etter å ha sett bildene dine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 For min del kunne jeg nesten slått opp campingstolen ved et veikryss i Sunset Blvd, smørt meg med en solkrem og åpna en øl og sett på biler en hel dag :-) Det er ikke OleHenri som er heldig og ser mye biler, det er helt sprøtt med eksotiske biler i Hollywood og Beverly Hills, spesielt i skumringen/rett etter solen har gått ned. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 ja har vært her i 2 uker snart, reiser igjen søndag kveld.. Det er bare helt vanvittig LATTERLIG å mye heftig som går her, om man har litt greie på annet enn de mest ekstreme bilene som er der ute, masse frakt av de litt billigere merkene også Sto på Hollywood i kveld også litt og bare kikket etter biler og siklet.. Så i morgen kveld så skal vi gå hoveddelen av sunset både opp og ned for å kikke litt, men bilder blir det nok ikke pga mørket.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Skulle gjerne ha leid noe mer eksotisk enn Corvette i California, men tror neppe vi tar oss råd. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Skulle gjerne ha leid noe mer eksotisk enn Corvette i California, men tror neppe vi tar oss råd. Priser på noe mer eksotisk da? Budsjettet mitt for turen er, for å si det mildt, romslig Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Da spiller vel pris liten rolle? :!: Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Black and White har eksotiske biler, de ligger på Robertson like nedafor Moods Of Norway. Kan leie feks Nissan GTR, Rolls Pathom(el hva pokker ), 458 Italia, Bentleys, Lambos... Jeg kikka på GTR, kosta bare 900 dollar dagen.... Så det ble mustang via Dollar på oss Endret 9. juli 2011 av olehenri Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er masse å sikle etter langs veiene i USA ja, og da snakker jeg ikke om damer Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Leie bil i USA er enormt billig. Ca. to uker med Ford Mustang (Dessverre V6, men fin lyd); Litt over 2000 norske kroner. Chevrolet Camaro SS var bare en 1000 lapp mer. Endret 9. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) litt over 2000? vi sitter med mustang cab nå og har hatt den i 14 dager når vi leverer den på søndag, det ble i underkant av 4000 igjennom expedia og dollar : ) Endret 9. juli 2011 av olehenri Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Jupp. Hadde Mustang cab vi også. Var med Budget. Vi hadde vel vår i 11 dager. 4000 kroner er absolutt ikke galt det heller, langt i fra. I Norge er det vel over en 1000 lapp per dag for å leie en ålreit bil (om ikke enda mer?), som da ikke er i nærheten av hva man kan kalle sportsbil. Endret 9. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 BTW, noen her som veit om Vin Diesel kjører en Orange Camaro? Nye typen? Møtte på en griserå Camaro på Sunset i kveld, diger jævel som kjørte med prikk likt ansiktstrekk.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jupp. Hadde Mustang cab vi også. Var med Budget. Vi hadde vel vår i 11 dager. 4000 kroner er absolutt ikke galt det heller, langt i fra. I Norge er det vel over en 1000 lapp per dag for å leie en ålreit bil (om ikke enda mer?), som da ikke er i nærheten av hva man kan kalle sportsbil. hehe jupp, men her borte er jo Mustang det samme for amerikanere som 240 er for oss da.. Har en del bil bilder til fra de siste dagene, men de kommer vel når jeg har fått gått igjennom alt jeg har igjen når jeg kommer hjem. En liten teaser iallefall Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Sist jeg hørte så kjører vin diesel soccermom bil nå ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå