Amberlamps Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 CC med en småsprek bensinturbo hadde ikke vært å forakte, nei. Enten 170hk TDI DSG eller 200hk TFSI. Bedre drag i diesel synes jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Diesel har bedre drag fra bunnen av ja, så på svingete veier er egentlig diesel å foretrekke. Men så er jo bensin mer futt i på høye turtal. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) edited. Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe, det det høres kanon ut. Jeg og kameratene mine hoppet i taket da vi så en vakker A5 3.0TDi med 20" felger, det var liksom spesielt! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal prøve finne noen bilder fra da jeg var i Monaco forresten - Det er bilpark! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark? Noen som er enige? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark? Noen som er enige? Enig! Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører. Endret 9. juli 2008 av Cape Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark? Noen som er enige? Enig! Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører. Slikt er OK om man ser f.eks. AMG, R36, RS osv... men at regelen er at man ikke legger inn biler man har sett i utlandet. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jo det er jeg enig. Drar man til utlandet og da særlig Monaco har du sett fiffens bilbark på 1-2-3, da blir det fort noe annet enn biler man har sett i Norge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 JEg så noe utrolig kult i dag. En svart metallisk lakkert Fiat 500. Hadde ikke med mobil eller noe så fikk ikke tatt bilde. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 JEg så noe utrolig kult i dag. En svart metallisk lakkert Fiat 500. Hadde ikke med mobil eller noe så fikk ikke tatt bilde. Den er jo helt utrolig tøff da! ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg VET. Den er jo totalt motsatt av hva som er trenden i denne tråden, men man kan ikke si at man ikke snur seg om man ser en slik kjøre forbi. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg VET. Den er jo totalt motsatt av hva som er trenden i denne tråden, men man kan ikke si at man ikke snur seg om man ser en slik kjøre forbi. jeg snur meg hver eneste gang! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Står en svart Audi A5 parkert rett borti veien her! _SATAN_ den er nice! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark? Noen som er enige? Enig! Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører. Hvis du driver å klager på at jeg la ut bilde av en A5 så er det en S5 og ikke en vanlig A5. Audi A5 er blitt en helt standard bil,ja. Så forresten en BMW M6, Mercedes SL 55 AMG, Porsche 911 cab (996) i går ved sommerhuset i Danmark. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så faktisk en Mazda CX-7 på vei hjem fra Gardermoen i går. Aldri sett i Norge før. (Var utenlandskregistrert, men så ikke hivlket land..) Lenke til kommentar
Carman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så faktisk en Mazda CX-7 på vei hjem fra Gardermoen i går. Aldri sett i Norge før. (Var utenlandskregistrert, men så ikke hivlket land..) har sett den flere ganger ^^ den er tøff minner meg igrunn om en suv-utgave av RX-8 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark? Noen som er enige? Enig! Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører. Hvis du driver å klager på at jeg la ut bilde av en A5 så er det en S5 og ikke en vanlig A5. Audi A5 er blitt en helt standard bil,ja. Så forresten en BMW M6, Mercedes SL 55 AMG, Porsche 911 cab (996) i går ved sommerhuset i Danmark. Rotekopp - Jeg vet utmerket godt at du la ut et bilde av en S5, at du tar det på forskudd at jeg er blitt sur på et bilde du har lagt ut, men ikke nevnt noe om det er jo smått utrolig. Legg vekk tullepraten, A5 er A5 ikke S5 nå må _ DU_ slutte å tulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå