Amberlamps Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Er det mulig å få de 4 turbopottene som Cayenne har på en vanlig 3 liter mon tro? Orginalt. Er kommet enda en Cayenne her med 4 potter og uten betegnelse. Fikk ikke tatt nr. skilt. Endret 6. juli 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 GTS kanskje? Glemte å si at det er den nye modellen. Tror ikke den er kommet som GTS? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Par nye spottings, ikke no woohoo men Tur og delvis retur vegas.. Evo 10 Varmt i bakkene før Mojave Toyota FJ! Sikkert Uskyldig Charger vs S2K Delorean Foose Bil! Pen S14! Faktisk en HONDA INTEGRA, og ikke Acura RSX som de fleste av denne karosseritypen er her borte! Gikk godt gjorde den og.. Drittøff Civic, synd detta karosseriet her bare kommer som hybrid i norge.. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Så en rød Nissan GT-R i Trondheim nettopp, første gang jeg ser den. Mørkerød med et eller annen reklame på siden. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Garantert Bjørnstad Bil sin, gått der ett par år den nå, var vel den første i landet og Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hei Kom nettopp hjem fra ferie i Roma. Syns det var dårlig med biler der nå. Spotta ikke en Lamborghini!! Men her er var litt bilder. De som følger med i tråden kan navnet på de fleste så det gidder jeg ikke skrive. Hvis dere absolutt ikke vet er det bare å quote og spørre EDIT: Teksten kom vist nederst. Endret 6. juli 2011 av Durochris 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Digger den matte RS4en ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Digger den matte RS4en ^^ Skulle akkurat til å skrive det motsatte... Svart matt passer best til biler med rette flater. Men, smaken er som baken, alle har en og de stinker alle sammen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Spotta et par go'biler i Danmark. Var en snarvisitt helt sør og støtte selvfølgelig på tyske Autobahn-lokomotiver, men et par biler skilte seg ut: 1 stk mørk blå Maserati coupe i Køge. Så den samme bilen i Valby i Køben noen dager senere. Kjørt av en mørkhudet fyr i 20-åra (fotballproff eller gangster) Så også en dansk "slektning" av Wheelman her på forumet: Diverse andre spottings: og en skikkelig dansk "Brian-bil": Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Digger den matte RS4en ^^ Skulle akkurat til å skrive det motsatte... Svart matt passer best til biler med rette flater. Men, smaken er som baken, alle har en og de stinker alle sammen Hehe, true that! Jeg syns nå det er litt badass ^^ Er hos en kunde som har en matta A6 3.0T, sweeet ass piece of machinery. Helt sinnsyk lyd i den tralla der, bare kjipt det er automat. @Gnu: Erru tilflytter eller? Eller 50-50 norsk/dansk som meg? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Porsche 911. Tidlig 997. Tesla Roadster. Knall oransje liten sak. Toyota Tundra. Hvis jeg ever skal ha en pickup truck... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Så en småfet Acura Rsx på Shell i Beverly Hills i sta med ei lita mingming silikontuppe som Passasjer, fikk ikke bestemt meg hvem jeg skulle ta bilde av så rakk ikke å gå og hente kameraet før det var for seint Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Alle bilder tatt med iPhone, og bildene ble tatt kjapt og enkelt. Derfor ingen supergode bilder Klikk for større Vi hadde en klin lik som leiebil. Fin bil 1 uke med Chevrolet Camaro, og en uke med Ford Mustang 2011 modell. Acura TSX: Infiniti G37 S: Råskap: Del to kommer opp senere. Endret 7. juli 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sjekk ut bilde av fronten på Mustangen i garasjen der.. Hva ser vannsølet ut som skyggen til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sjekk ut bilde av fronten på Mustangen i garasjen der.. Hva ser vannsølet ut som skyggen til? Minna umiddelbart på Metal Gear Solid for min del :-) Hva hadde du i tankene? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sjekk ut bilde av fronten på Mustangen i garasjen der.. Hva ser vannsølet ut som skyggen til? Oi, haha. La ikke merke til det før du nevnte det :!: Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Var til Førde (av alle plassar ) i går. Der låg eg bak ein Sølvfaga Tesla Roadster, Ein svart Maserati GranTourismo og ein Pontiac Firebird '79 (ikkje samtidig ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ingen spesiell bil, men Acura er et sjeldent syn Veldig mye 3 og 5-serie BMW'er i Amerika. Er veldig, veldig tydelig at biler er billige i statene. Litt råskap igjen; 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå