CFM Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Bentleyen med BR skilter er fortsatt i Halden. Skal ta nr på den neste gang jeg ser den. Det er jo en haldenser som har'n. Hans Rune heter'n. Reg. nummeret er BR39664. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fordi jeg kan. S4kl1g. M3g3t s4kl1g. Hvorfor? Fordi jeg kan. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Bentleyen med BR skilter er fortsatt i Halden. Skal ta nr på den neste gang jeg ser den. Det er jo en haldenser som har'n. Hans Rune heter'n. Reg. nummeret er BR39664. Morro så den faktisk i går også, stor utenfor jobben. Bra at noen tar steget ut og kjøper slike biler:) Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Så en pen Lamborghini Gallardo parkert utenfor McDonalds Furuseth på veg ned til Drøbak. Utrolig synd at den stod i brann når jeg så den.... edit: Mc, ikke Mac Endret 4. juli 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Dagens spot, ikke så veldig fantastisk men tråden her trenger mer bilder! Først noe jeg trodde kunne være en 1-serie M pga frontfangeren, men jeg tror det er saftig feil. Laster opp bildet uansett! Deretter en snerten Elise. Ser også det er helt latterlig dårlig kvalitet på bildene, tok de med maks digital zoom. Flotte greier Endret 4. juli 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så en pen Lamborghini Gallardo parkert utenfor McDonalds Furuseth på veg ned til Drøbak. Utrolig synd at den stod i brann når jeg så den.... edit: Mc, ikke Mac Skulle ha McDonalds-mat - endte i branndrama Bilen som ble kjørt av Tshawe Baqua første til full evakuering av McDonalds-resturanten i Oslo. Regner med at det er den du så Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Og det er en genuin ///M? JA Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) ///Mnja Endret 5. juli 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Og det er en genuin ///M? JA Kan bekreftes av meg også, sitt den noe ganger etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Noen som ser hvilken bil dette er? Jeg kjenner ikke igjen modellen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Cadillac CTS? Endret 5. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Stemmer, når du sier det så, er iallefall Kat Von D sin bil =) Heartagram i stedenfor vanlig cadillac logo, derfor jeg ble usikker. Bevis btw: http://www.youtube.com/watch?v=AT-Cf7_0WC4&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 CTS-V sedan er interessant, ellers kan jeg spare meg for Cadillac. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 SRX og CTS coupe er i grunn ganske kule biler. 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 CTS-V Wagon er en kul bil. En av de mest interessante bilene som har kommet fra USA de siste 20 årene. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 CTS-V Wagon er en kul bil. En av de mest interessante bilene som har kommet fra USA de siste 20 årene. CTS Wagon Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Den har altfor massive C-stolper spør du meg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Bakhistorien; Karen hadde visst prøvd seg på en forbikjøring, og deretter klart å havne på midtrabatten. Grunnet bilens lave bakkeklaring, så satte understellet seg "fast". Venstre bakhjul var vel 30 cm over asfalten.. Endret 6. juli 2011 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå