Hotel Papa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Den kler ikke de bling bling felgene Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 olehenri, du har dratt til Cali for å spotte biler sant? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Takk for bildene! Savner virkelig USA nå Jeg har en laang linse til mitt kamera som passer ypperlig til å ta bilder på veiene der borte mens man er ute å kjører. Tok vel i underkant av 900 bilder av bare bil Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Bentleyen med BR skilter er fortsatt i Halden. Skal ta nr på den neste gang jeg ser den. Endret 2. juli 2011 av For Your Eyes Only Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) hah ja virkelig bare dratt hit for bilene sin skyld Ikke akkurat Men har med kameraet når vi er ute, og som bilfreak så knipser jeg når jeg ser noe fett... som er OFTE! Masse rått jeg ikke har rukket å ta bilde av og.. Nå reiser vi straks nedover til San Diego for en dagstur, så blir spennende å se om det er no fett der Endret 2. juli 2011 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tja.. Den ekte Bublebee og Optimus Prime utafor Kino i Hollywood i kveld : ) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Akkurat hjemme fra statene selv. Ble litt spotting selv, hvor mye er allerede er nevnt av olehenri. Men vil legge til følgende. Deloraen både fra filmen og en original på veien. Flere av bilene i Fast And Furious filmene. SLS AMG SLK AMG, SL AMG, E63 AMG, CLK 63 AMG osv Det meste av M-serien utenom 1-serie ( :-( ) Alle lambos nyere enn Diablo. Rolls Royce Phantom x 10 Mercedes S550 og S600, vanlig taxibil i New York . Og tilslutt en Escalade Hybrid med Will Smith ut vinduet, hadde det ikke vært for en pinlig høythyllende kjæreste skulle jeg gjerne lagt ut videoen. Biler jeg IKKE har spottet: Biler i Golf-klassen med diesel-motor eller mindre enn 150 hk. SUV med Diesel Stor luksus sedan med mindre enn 200 hester eller diesel Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ikke Diablo? Kjett, sett 2 En gul inne på en butikk og en blå i gatene Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 dagens spotting: Maserati quattroporte & gran cabrio Merce SLS cab :O Bentley continental BMW m5 e60 e93 m3 merce c63 amg mclaren SLR med et veldig brutalt bodykit er endel flere men de er så vanelig her nede Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 dagens spotting: Maserati quattroporte & gran cabrio Merce SLS cab :O Bentley continental BMW m5 e60 e93 m3 merce c63 amg mclaren SLR med et veldig brutalt bodykit er endel flere men de er så vanelig her nede Hvor i helevette er du? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 dagens spotting: Maserati quattroporte & gran cabrio Merce SLS cab :O Bentley continental BMW m5 e60 e93 m3 merce c63 amg mclaren SLR med et veldig brutalt bodykit er endel flere men de er så vanelig her nede Hvor i helevette er du? er i Monaco Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Litt til og fra San Diego i går.. 350z Facelift 300zx, Hottie bak rattet og flakes lakkert. Var egentlig jævla tøff bil når man fikk sett litt på`n Civc SI, grisetøffe biler som SELVSAGT ikke selges i Norge.. heh.. Caddy CTS, denne hadde noe hinnsides rå Perlemor lakk! Får det ikke frem med kameraet heh.. x2 MattSvart 300C Her skal det være en Evo 10 Hadde aldri sett en live før jeg kom hit, nå er jeg vel oppe i 10 stk Ny Accord Coupe V6, selvsagt ikke å få i Norge......! heh.. x3 Downforcekongen og tilslutt et stemningsbilde inn mot LA igjen 6 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Biler jeg IKKE har spottet: Biler i Golf-klassen med diesel-motor eller mindre enn 150 hk. SUV med Diesel Stor luksus sedan med mindre enn 200 hester eller diesel Jeg lo, og så ville jeg gråte. olehenri, kan du ikke bare bosette deg der borte som fast reporter for oss? 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Spotta BMW X6 M´n igjen idag. Et par i 20-årene som cruisa, stod bak meg i butikken. Fikk hakeslipp når jeg så hvilken bil de kjørte Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Haha, betaler dere så bor jeg her lett jeg 7 dager igjen så blir nok noe mer Mulig Vegas i morra Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Måtte bytte vekk leiebilen i dag ettersom elektronikken på den begynte å fucke seg, kjett att ac og radioen driv å detter ut, selvom det er cab så må man ha ac når man kjører i gatene her Så byttet til sølv mustang. Dro opp til Corona ( jævla fint sted btw ) for å se om vi fant WCC, da vet vi hvor det ligger når vi skal oppom der senere Sto desverre ikke no fett ute der, men i corona så møtte vi på MYE! Hadde ikke med kameraet og jeg kjørte så ble litt vanskelig med mobilen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvorfor skriver du egentlig ///M? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå