Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å jjjæææ ? Og hvor mange klikka på bilde for å sjekke da. Ingen tipper jeg som tok den bara på wheelsa (!). Vedder på at den slasken der har betalt mye ekstra for skiltnummeret :cool:

 

DSC01290.JPG

 

Hvor så du dennne ? har ikke sett sls i Norge enda

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Å jjjæææ ? Og hvor mange klikka på bilde for å sjekke da. Ingen tipper jeg som tok den bara på wheelsa (!). Vedder på at den slasken der har betalt mye ekstra for skiltnummeret :cool:

Han hadde tydeligvis ikke mye til overs, for det der er de kjipeste standardfelgene du får på SLSen. Og skiltnummeret har han nok ikke betalt noe for, det er nok bare en tricksy forhandler som har grabbet til seg, de kan ikke kjøpes, selges og byttes som i f.eks England. :)

 

EDIT: Det er også 2.2 mill i slagspant på bilen: http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_motorvogn.jsp?regnr=DN55555

Det er nok en forhandlerbil som nevnt.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Å jjjæææ ? Og hvor mange klikka på bilde for å sjekke da. Ingen tipper jeg som tok den bara på wheelsa (!). Vedder på at den slasken der har betalt mye ekstra for skiltnummeret :cool:

Han hadde tydeligvis ikke mye til overs, for det der er de kjipeste standardfelgene du får på SLSen. Og skiltnummeret har han nok ikke betalt noe for, det er nok bare en tricksy forhandler som har grabbet til seg, de kan ikke kjøpes, selges og byttes som i f.eks England. :)

 

EDIT: Det er også 2.2 mill i slagspant på bilen: http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_motorvogn.jsp?regnr=DN55555

Det er nok en forhandlerbil som nevnt.

 

Ser jo ikke ut til å være keramiske bremser en gang. :p

 

@Charlo: Klikke på bildet? Du ser jo noen av de mest karakteristiske baklysene som finnes i dag på bildet...

Lenke til kommentar

Å jjjæææ ? Og hvor mange klikka på bilde for å sjekke da. Ingen tipper jeg som tok den bara på wheelsa (!). Vedder på at den slasken der har betalt mye ekstra for skiltnummeret :cool:

 

DSC01290.JPG

 

Hvor så du dennne ? har ikke sett sls i Norge enda

 

Svarer for han jeg;

EuroPark sitt parkeringshus på Aker Brygge, felt D. ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Å jjjæææ ? Og hvor mange klikka på bilde for å sjekke da. Ingen tipper jeg som tok den bara på wheelsa (!). Vedder på at den slasken der har betalt mye ekstra for skiltnummeret :cool:

 

DSC01290.JPG

 

Hvor så du dennne ? har ikke sett sls i Norge enda

 

Svarer for han jeg;

EuroPark sitt parkeringshus på Aker Brygge, felt D. ;)

 

Mye pent i det parkeringshuset der :D

Har spotta en A8 av den nye typen der blant annet.

Lenke til kommentar

Å jjjæææ ? Og hvor mange klikka på bilde for å sjekke da. Ingen tipper jeg som tok den bara på wheelsa (!). Vedder på at den slasken der har betalt mye ekstra for skiltnummeret :cool:

 

DSC01290.JPG

 

Hvor så du dennne ? har ikke sett sls i Norge enda

 

Svarer for han jeg;

EuroPark sitt parkeringshus på Aker Brygge, felt D. ;)

 

Mye pent i det parkeringshuset der :D

Har spotta en A8 av den nye typen der blant annet.

 

Det står også flere lamboer etc etc. på boligsonene der inne. :) Jobber i det p-huset.

Lenke til kommentar

Er i DK en tur nå.. Var det ikke slik at de ble kjørt ganske bra under finanskrisa? Og er ikke danske biler sånn generelt sett ganske dyre?

 

Man skulle neste tro at de lærte, men det virker ikke slik på bilene. A5, S5, S6, Gallardo Spyder, SL63 AMG, andre AMGer jeg ikke kan navnet på, E90 cab/coupe på rekke og rad, M3, F10, 911er +++ Tar man en tur opp og ned på strandveien (københavn - Helsingør) har man fått dekke det daglige behovet. :p

 

Morsomt at du nevner veien siden jeg kjørte der på mandag som var..

Jeg er ofte på ferie i Humlebæk og frekventerer området mye, så jeg kjenner godt til Gamle Strandvej. Rett ved Espergærde er det et vakkert sommerhus med dobbeltgarasje med en Ferrari 550 i. "Vanligbilen" hans er en Kleemann MB... Andre biler jeg har sett i området er Carrera GT, M6 cab, R8 coupe og masse småbiler som Clio v6..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Svart M6 cab eller? Så en på Shell st. i Helsingør i dag, samt en svart sl63 amg i lyngby.

 

Liten verden gitt, søstren min har bodd mange år i Humlebæk, bor nå i hus med familie osv, rett ved Nivå havn :p

 

Møtte forresten Gøteborgs største taper på E6en i dag. Jeg lå og cruisa i 130, da denne dusten dukker opp i en stygg Citroën C5 v6. Skikkelig harry fyr med en wife-beater topp, sleik og rosa terninger i ruta. Hadde sikkert akkurat fått den, siden han hele tiden bremsa ned for så å dra på igjen. Tror aldri jeg har sett en så irriterende fyr i trafikken før..

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...