T.A Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Neste generasjon 1-serie coupé skal vel bli 2-serie, skal det ikke? Samtidig som neste generasjon 3-serie coupé blir 4-serie. Det stemmer nok, dessverre. De gjør det samme som Audi gjorde med A4 og A5. Synd, litt trist med en eventuell M4 istedenfor den historiske M3. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hæ?? Seriøst? Kilde på det? Endret 16. juni 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Neste generasjon 1-serie coupé skal vel bli 2-serie, skal det ikke? Samtidig som neste generasjon 3-serie coupé blir 4-serie. Det stemmer nok, dessverre. De gjør det samme som Audi gjorde med A4 og A5. Synd, litt trist med en eventuell M4 istedenfor den historiske M3. Det hørtes helt DUST ut! Hvorfor ikke beholdet det gamle og tradisjonelle? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Ja, hvorfor kan ikke vi alle kjøre rundt i Toyota Carina - de gamle og tradisjonelle. M3-navnet vil nok bestå, men nå kun som sedan, mens coupéen blir hetende M4. Digresjon: Når den dagen eventuelt skulle komme, tar jeg meg gjerne en tur vestover fra London på M4-motorveien i England med en M4. Den motorveien leder til delen av Storbritannia med landets beste veistrekninger - Wales. M3-veien er ikke like spennende, og M5 går bare langs grensa til Wales, så M4 virker helt riktig Endret 17. juni 2011 av OML Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Den veien som leder til de beste kjøreveiene i U.K. heter M6. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Det hørtes helt DUST ut! Hvorfor ikke beholdet det gamle og tradisjonelle? Det er helt dust. Det de ønsker å oppnå med dette, er å få kundene til å tro at bilen er mer "upmarket", mer eksklusiv. Man har 3-serien, og derfor vil jo naturligvis en 4-serie høres mer premium ut. Som sagt tidligere i tråden, så er det akkurat det Audi har gjort med A4 coupe. De kalte den A5. Endret 17. juni 2011 av T.A Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Den veien som leder til de beste kjøreveiene i U.K. heter M6. Har ikke vært oppi der, men jeg tviler ... Neste gang du er i UK, følg M4 helt vest, og slå deg løs. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mye fint i Skottland, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Nå er vi fryktelig off topic, men jeg planlegger å ta min neste road trip nettopp i Skottland, nå som Wales fikk seg en gjennomkjøring nylig. Jeg har likevel vanskelig for å tro at Skottland topper Wales på totalopplevelse i natur, landsbyer og veistandard. For å komme en smule tilbake til temaet igjen; nå som jeg er tilbake i Norge for sommeren og jobber litt, blir det en del kjøring i firmabilen: Honda Element. Er vel fortsatt ikke et fryktelig vanlig syn på norske veier. Endret 17. juni 2011 av OML Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 En av de kuleste bilturene jeg har hatt var med en RR Sport SC i godt driv på grusveier over det skotske høylandet. Fantastisk! Sånn for å komme tilbake til temaet her, jeg også: "Spottet" en matt grå SLK av nye typen i går. Har blitt en kul bil. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) 997 GT3. Herlig lyd. Nürburgring neste stopp Endret 19. juni 2011 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 JEG SÅ FELLALI ISTAD jeg så også en i går ved Kjeller: 430 spyder, grå. Trodde egentlig lyden skulle vært kulere - er nok bortskjemt med scuderia ha ha Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg så en knæsj rød ^^ Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så en hvit C-klasse som ifølge eieren var en C36 AMG, W204. :!: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 En relativt høy Hummer H2, ståenderett her borte i Nydalen, Oslo. Registrert på Cook Islands, i Stillehavet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er i DK en tur nå.. Var det ikke slik at de ble kjørt ganske bra under finanskrisa? Og er ikke danske biler sånn generelt sett ganske dyre? Man skulle neste tro at de lærte, men det virker ikke slik på bilene. A5, S5, S6, Gallardo Spyder, SL63 AMG, andre AMGer jeg ikke kan navnet på, E90 cab/coupe på rekke og rad, M3, F10, 911er +++ Tar man en tur opp og ned på strandveien (københavn - Helsingør) har man fått dekke det daglige behovet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Danmark har høyere avgifter på bil enn Norge jo. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tesla Roadster på Torshov, Oslo Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Danmark har høyere avgifter på bil enn Norge jo. Både og. De har vel en fast skatt på 120% hvis jeg ikke husker feil. Det betyr at de billigere bilene ofte er rimeligere enn her til lands, men de dyre ofte er ekstreme i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå