Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Spottet en rimelig ny beksvart (sort metallic, sotede ruter osv.) Passat sivilbil på Nøtterøy i går. Bråbremset når han fikk langlysene våre fra siden ut av en utkjøring, og la seg i 30 i 50-sonen 200 meter foran oss og stoppet midt på neste langstrekke da vi la oss ut på busstoppet rett før :p

 

Sto der i 20 sek og kjørte videre.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle vært bak Operaen i Oslo i går. Møller feira 75 års jubileum og dro frem et par ess fra ermet:

Audi Q3

2012 Beetle Coupe

Golf cab

Golf Blue E Motion (el-bil)

Octavie Green E Line (el-bil)

 

fikk titta under panseret på el-bilene, men tyskerne som holdt vakt lovet å komme og ta meg hvis jeg sladra om hva jeg så der :D Vi får nok vente litt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare jeg som synes det er rart at BMW velger å lansere "M1" i år på en plattform(E82) som blir byttet ut neste år?

 

Men ja, vil tro det er en rå bil til å leke seg med :-)

Lenke til kommentar

Nja. Tror den bare skal lages i et begrenset antall eksemplarer. Kommer til å bli en fryktelig dyr bil om en del år.

 

Dessuten vil ikke coupeen byttes ut enda. Tipper at nye kommer i 2013.

 

EDIT:

Ja, den er vanvittig rå. Hadde jeg hatt hus og unger, så hadde begge deler stått i fare for å bli solgt så jeg kunne kjøpt en.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Den bikker vel akkurat millionen i Norge, gjør den ikke? Jeg syns den ser helt verst ut, tøffeste BMWen som selges i dag - spesielt i den orange fargen den også kan leveres med!

 

Neste generasjon 1-serie coupé skal vel bli 2-serie, skal det ikke? Samtidig som neste generasjon 3-serie coupé blir 4-serie.

Lenke til kommentar

Fikk idag beskjed om at bilen min blir forsinket, han visste null og niks om fremtidig levering. Kan være en uke eller måneder med andre ord. Har jeg noen rettigheter her? Valgte å kjøpe ny fremfor brukt da jeg syns leveringsdatoen var helt ok da jeg kunne få den til den tiden jeg skal på bilferie. Men den gang ei...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hmm, spørs om du har fått en antatt leveringstid eller en garantert leveringstid det.

Du kan jo lese litt på denne lenken: http://www.bilforumet.no/andre_forum/juridisk/256828-forsinket-levering-ny-bil.html

 

Forbrukerrådt har vist litt å si om dette også: http://forbrukerportalen.no/klageveiledersider/bokmal/331/klageview

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Fikk idag beskjed om at bilen min blir forsinket, han visste null og niks om fremtidig levering. Kan være en uke eller måneder med andre ord. Har jeg noen rettigheter her? Valgte å kjøpe ny fremfor brukt da jeg syns leveringsdatoen var helt ok da jeg kunne få den til den tiden jeg skal på bilferie. Men den gang ei...

 

Var i samme situasjon for en del år tilbake. Da krevde jeg en bil til disposisjon, og forhandler ga meg det uten noe mer mikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...