olehenri Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Sto en Ferrari på parkeringa hos oss her i går, svart en.. Fikk ikke tatt bilde, og har ikke snøøøøøøring på hva slags modell det var også hadde jeg en DB9 som dreiv å yppa på meg her om dagen.. Endret 9. juni 2011 av olehenri Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sto en Ferrari på parkeringa hos oss her i går, svart en.. Fikk ikke tatt bilde, og har ikke snøøøøøøring på hva slags modell det var også hadde jeg en DB9 som dreiv å yppa på meg her om dagen.. Dro du Aston Martinen'en `? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sto en Ferrari på parkeringa hos oss her i går, svart en.. Fikk ikke tatt bilde, og har ikke snøøøøøøring på hva slags modell det var også hadde jeg en DB9 som dreiv å yppa på meg her om dagen.. Dro du Aston Martinen'en `? Jeg gadd ikke en gang å prøve... 240ish hk mot en illsint v12? God natt! Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så en BMW M6 igår, sånn helt grei bil med ok lyd Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvor skal jeg begynne? 3 Corvette i fra 1990 og oppover 2 Supra 1 Bentley continental 1 Jaguar XJ 2 Chevrolet (ene ukjent og den andre en Stingray) 2 Ukjente Cadillacer Og alt dette så jeg i dag på tur til og fra jobb i Trondheim. Nøkkelord: Finvær Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hmm, for lite bilder i denne tråden. Ikke så ofte man ser denne: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Skjønner.. Sto en lilla Prowler på vårmønstringa her forrige helg serru Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så en Lotus Elise på motorveien i dag, merket at min Transporter med 75 dieselhester var litt lite. Fyren stoppa heldigvis på 120km/t, så gjorde et unntak for å kunne si at jeg har kjørt forbi en Elise i Transporter Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Så en Audi A6 C6 2.8 og Lexus IS 250. Ikke hverdagskost akkurat, men heller ikke norske -_- Sikker på at A6 2.8n ikke var norsk? Går hvertfall én norsk i Stvg. (sort) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, for jeg husker jeg var spesielt irritert på Nederland den dagen, begge bilene hadde nederlandske skilter ser du. Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så en Lamborghini Gallardo, Audi RS4 og en Audi R8 for en kort stund siden. Fine biler! Også kjører faren min Range Rover Vogue (2007 modell) som jeg syntes er veldig tøff ehehe Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så en liten gul corvette i fin været for et par dager siden Lik denne: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så en Audi A6 C6 2.8 og Lexus IS 250. Ikke hverdagskost akkurat, men heller ikke norske -_- Sikker på at A6 2.8n ikke var norsk? Går hvertfall én norsk i Stvg. (sort) Huseieren til en kompis har en sånn Audi Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Spotta en grå BMW X6M (fikk ikke tatt nummeret for å dobbelsjekke). Da har vi 2stk av den i stvg. Tenk å bruke over 2,5 mill på en slik. HUGE PENIS! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 For dere ivrige carspottere / BMW-fans i Stavangerområdet, 8er.com arrangerer Europas største E31-møte i Stavanger om en uke, i sammenheng med et par andre store biltreff. BMW Car Magazine møter opp og greier, blir sikkert mye kos å se på Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kompis av meg spotta denne. Dere kan jo gjette hva slags bil, den svarte Audien er =/ "Bak fantes det ikke blitzere synlig, kun to foran ved siden av tåkelysa nede med klart glass" Må si de begynner å bli veldig sivile nå Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det ser ut som den bilen som ga meg bot for litt over et år siden. Østfold/Follo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå