Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Var på et lite ærend i stad, på 5-minutter så jeg en Honda S2000, en Ferrari 348 (med en stygg ettermontert spoiler?) og en 8-serie E31 (usikker på motor).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en del gromt å se når jeg var på Bygdøy Alle i helgen, det meste spennende var Infinity FX35. Men ble faktisk vant til den også etter 2 dager.. :( Ble ingen bilder da jeg kun har frontkameraet på min døende Nokia N82..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Så en fin her forleden dag - en Mercedes E-klase coupé, med AMG-logo på venstresiden bak og CDI på høyresiden.

 

Hører til i Stavanger, minna veldig om denne:

8677.jpg

Rød og med svart spoiler.

Tror det var den jeg så på utsiden av UiS for en stund siden, mener å huske at den hadde en sort spoiler bakpå, og det kan umulig være mange av de som ruller rundt i Stavanger.

Lenke til kommentar

Naboen her nede har en svart Mercedes G55 AMG. Hørte den da jeg luftet bikkja før idag, og jeg må innrømme at det er en grom bil med herlig lyd! Meningsløs, men grom! Dro laaaaangt på giret før han svingte inn til herredømmet sitt. Han har også en snerten liten Z3.

 

BMW og Mercedes på samme gårdsplass, med samme eier? :O

Spesielt :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ferrari dager på Forus, så jo den Challenge'en her om dagen. idag stod det en ordinær 348 og 360 modena på menyen.

Så også en strøken 300zx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...