Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg kom over verdens største seilbåt med én mast sist jeg var på Sardinia. Trodde med en gang at det var en mindre båt som lå nærmere land, men den viste seg altså å være 248 fot lang. Finner ikke igjen bildet jeg tok akkurat nå siden ejg har byttet telefon, men her er et fra nettet. Båten som ligger ved siden av er rundt 50 fot...

 

mirabella.jpg

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Ikke akkurat en bil, men god damn!

 

888339.jpeg

 

888340.jpeg

 

Bare masten koster 1.6 million dollar, det et eldre ektepar som eier båten og de har et permanent mannskap på 4 personer inkludert en kokk.

Norsk, ikke sant?

 

Den båten ligner veldig på en av yachtene til en familie som har hytte ikke så langt unna oss nede i Bamble/Kragerø skjærgården. I tilfelle det er denne båten, så er den 110 fot og har et mannskap som vanligvis går i grønne uniformer.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

1,6 millioner dollar (omtrent 9 millioner) er jo likevel langt fra ekstremt i båtverdenen. Det viser bare hvor mye mer man får for pengene med en seilbåt enn om man velger motorbåt. Jeg kan garantere at du ser mange båter til over 9 millioner i løpet av en sommer.

 

Denne koster for eksempel 42 millioner, og er "ikke større" enn 88 fot.

 

nmSunseeker88Yacht.JPG

Lenke til kommentar

1,6 millioner dollar (omtrent 9 millioner) er jo likevel langt fra ekstremt i båtverdenen. Det viser bare hvor mye mer man får for pengene med en seilbåt enn om man velger motorbåt. Jeg kan garantere at du ser mange båter til over 9 millioner i løpet av en sommer.

 

1.6 mil dollar for MASTEN, resten av båten måtte også betales for! ;)

 

 

MEEEEN, ferdig med båtsnakket (mulig egen tråd burde lages nå som sesongen er i gang..)

 

Så i går en Escalade med ca 2 cm gummi rundt felgen. BLING!!

Lenke til kommentar

A1 DE får meg til å tenke på arabiske sjeiker med alt for dårlig smak og for mye penger. Den er langt fra ille sånn sett, men det er bare et eller annet med konseptet som er smakløst.

 

Jeg synes det er kult at fabrikanter lager konsepter i begrensede opplag, men DE vant meg ikke over. Det hjalp heller ikke at DE-logoen bak kan minne om Jesus-fisken :ermm:

 

Gi meg GLI/GTI Fahrenheit (begrenset US modell) f.eks så snakker vi :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kult at fabrikanter lager konsepter i begrensede opplag, men DE vant meg ikke over. Det hjalp heller ikke at DE-logoen bak kan minne om Jesus-fisken :ermm:

 

Gi meg GLI/GTI Fahrenheit (begrenset US modell) f.eks så snakker vi :yes:

 

Har ikke noe imot Limited Edition-biler. Heller tvert imot. Med DE får jeg bare følelsen av at det er dyrt bare for å vise at det er dyrt, hvis du skjønner hva jeg mener? Man får liksom ikke noe særlig igjen for at det er dyrt (som man får med en Rolls som også er dyr..)

 

(Dette er med forbehold om at jeg ikke aner hvor mye den koster. Mener å ha hørt et tall for en stund siden, og at jeg reagerte på at det var voldsomt.)

 

Og er ikke dette bare en Møller-spesial? Denne selges vel kun i Norge?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kult at fabrikanter lager konsepter i begrensede opplag, men DE vant meg ikke over. Det hjalp heller ikke at DE-logoen bak kan minne om Jesus-fisken :ermm:

 

Gi meg GLI/GTI Fahrenheit (begrenset US modell) f.eks så snakker vi :yes:

 

Har ikke noe imot Limited Edition-biler. Heller tvert imot. Med DE får jeg bare følelsen av at det er dyrt bare for å vise at det er dyrt, hvis du skjønner hva jeg mener? Man får liksom ikke noe særlig igjen for at det er dyrt (som man får med en Rolls som også er dyr..)

 

(Dette er med forbehold om at jeg ikke aner hvor mye den koster. Mener å ha hørt et tall for en stund siden, og at jeg reagerte på at det var voldsomt.)

 

Og er ikke dette bare en Møller-spesial? Denne selges vel kun i Norge?

 

"

Diamon Edition kit blir montert i Oslo før utsendelse til forhandler og inneholder følgende:

 

- Girspak med 24 diamanter. 0,50 carat totalt

 

- Aluminium dørlister med Diamond Edition design

 

- Anheng i Diamond Edition design med 10 diamanter i skinnsnor

 

- Diamond Edition logo på forskjermer og bakluke i forkrommet metall

 

- Diamond Edition logo i forkrommet metall på rattet

 

- Audi makeup skinnskrin med innvendig speil tilpasset midtarmlene

 

- Makeup fra Guerlain.

 

- Individuelt nummerert Limited Edition merke i hanskerommet

 

- Nøkkel trukket i beige kunstskinn fra Audi

 

- Spesialdesignet Audi A1 Diamond Edition eske til nøkkel og anheng og diamantsertifikat

 

- USB kort / sertifikat med all informasjon om bilen

"

 

Prisen ligger på 302.000 ca (1,4 TFSI) mot normalpris på 226.500 ca

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...