Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sto i et lyskryss i porsgrunn her om dagen, og bak meg kommer det noe som høre ut som en sliten Iveco diesel, kikker i speilen og ser til min store forundring at det eneste av kjøretøyer i nærheten er en Porsche Panamera..

Måtte kjøre inn i første busslomma, og ja, i det den passerte fikk jeg det bekrefta at det var denne som banka som en gammal trommis på syre!

 

Fire potter bak, og trodde ikke dieselvarianten av denne var kommet enda..?

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er denne som jeg har posta før?

 

 

 

Joda, den kan faktisk stemme. Jeg så bare bilen forfar/litt skrått fra siden når jeg kjørte igjennom rundkjøringen med teateret.

 

 

EDIT: Bare jeg som synes det hadde vært utrolig morsomt å satt en V12 motor i en Prius? Ingen lyd frem til 40km/t også BRØØØØØØØØØØØØØØØL! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De har tatt en sedan Prius, miksa den litt halveis med coupe og suv og hva får du? Something that the creators hit with the uglystick

Fixed

Lenke til kommentar

X6 er ikke så j*vlig stygg, den gamle 7ern var et misfoster.

 

Så en Koenigsegg igår da borte ved moss.

X6 er ett missfoster. Bare spør Jeremy clarkson

 

Ville ikke kalt den et misfoster, men en ting jeg er enig er at X6 ikke er den peneste i sin klasse. X- serien generelt er ikke så pen (eks. X1, ser ut som en forvokst versjon av 1serie, eller forrige X3). X6 er ikke så veldig pen, men den er heller ikke stygg. Etter min mening kjøper man bare X6 siden det er BMW, dyr og stor.

Lenke til kommentar

X6 er ikke så j*vlig stygg, den gamle 7ern var et misfoster.

 

Så en Koenigsegg igår da borte ved moss.

X6 er ett missfoster. Bare spør Jeremy clarkson

X6 tror jeg er en hat/elsk bil. Jeg elsker den. Den er annerledes fra det meste andre, på en bra og kul måte synes jeg. I tillegg får man en bra pakke, det er jo en skikkelig allrounder i ordets rette forstand.

 

Jeremy Clarkson er en forvokst guttungeretard forresten som først og fremst tenker på å underholde, noe han er flink til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...