Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Så en Phantom på mandag. Mektige biler. Sto parkert sammen med diverse MLer, 7-serier, S-klasser og XFer på Cardiff City Stadium. Mistenker at det var spillerne som freser rundt i slike. Sto en R8 der også, men ikke den jeg pleier å se i sentrum, så den jeg pleier å se er det sikkert en av byens rugbyspillere som koser seg i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg sett i det siste. En Corvette, som sikkert har både grom motor og gjør det godt på utfordrende amerikanske rett-fram-veier. Og i tillegg en Merce.

I tillegg til dette var jeg på vei til bensinstasjonen i kveld da jeg så en Alfa Romeo ala dette, bare sølvgrå. Bakpå sto det "Spider" og "3.0 V6" eller "V8" eller noe slikt.

Edit: Bildene ville visst ikke bli med

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Hvit Nissan Skyline R33 i Moss. Oh, den var grom!!

Den står på Balaklava på Jeløya :) Står stort sett parkert, og såvidt jeg har fått med meg, kjøres den kun i sommerhalvåret :)

Ja, sånn er det fleste med sånne biler :) Hadde jeg hatt en Skyline hadde jeg kjørt den hveeerdag :D

Lenke til kommentar

Har i det siste sett noen med eldre A6 stasjonsvogn som har byttet grillen til en med uten audi merket på. Gjerne den versjonen med "krom".

Hvem er det som vil at Audien skal se ut som en Passat?!

Lenke til kommentar

Glemte forresten å si at jeg spottet en eller annen gul amerikaner, rigget som drag-bil med feeeeeete bakdekk. Så en lignende, dog svart, for 2 timer siden. Brumma illsint når den kjørte forbi meg. Synd at ikke føreren tør å være nær pedalen.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var det R34 GT-R, og til dels GT-T, som var stress å få skilter på. R33 og R32 er "enkle" i forhold.

Jeg har lyst på en R34 GT-T Tiptronic en gang :green:

Alt av japanske biler er tilnærmet umulig å få skilter på.

Lenke til kommentar

Alt av japanske biler er tilnærmet umulig å få skilter på.

Vil tro at vi snakker om "super-biler" fra Japan og ikke Santa-Fee

Nei, vi snakker om alle biler som ble solgt nye i Japan/utenfor USA/Europa. Hvor mange hester den har spiller ingen trille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...