Skavold Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Så en Phantom på mandag. Mektige biler. Sto parkert sammen med diverse MLer, 7-serier, S-klasser og XFer på Cardiff City Stadium. Mistenker at det var spillerne som freser rundt i slike. Sto en R8 der også, men ikke den jeg pleier å se i sentrum, så den jeg pleier å se er det sikkert en av byens rugbyspillere som koser seg i. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Dette har jeg sett i det siste. En Corvette, som sikkert har både grom motor og gjør det godt på utfordrende amerikanske rett-fram-veier. Og i tillegg en Merce. I tillegg til dette var jeg på vei til bensinstasjonen i kveld da jeg så en Alfa Romeo ala dette, bare sølvgrå. Bakpå sto det "Spider" og "3.0 V6" eller "V8" eller noe slikt. Edit: Bildene ville visst ikke bli med Endret 9. mai 2011 av ;P Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Lamborghini Miura Mercedes-Benz SL Brabus 7.3 S Ferrari 458 Italia Mercedes-Benz SLS AMG Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 En rød Ferrari 458 Italia i Halden. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hvit Nissan Skyline R33 i Moss. Oh, den var grom!! Endret 8. mai 2011 av Durochris Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvit Nissan Skyline R33 i Moss. Oh, den var grom!! Den står på Balaklava på Jeløya Står stort sett parkert, og såvidt jeg har fått med meg, kjøres den kun i sommerhalvåret Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvit Nissan Skyline R33 i Moss. Oh, den var grom!! Den står på Balaklava på Jeløya Står stort sett parkert, og såvidt jeg har fått med meg, kjøres den kun i sommerhalvåret Ja, sånn er det fleste med sånne biler Hadde jeg hatt en Skyline hadde jeg kjørt den hveeerdag Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har i det siste sett noen med eldre A6 stasjonsvogn som har byttet grillen til en med uten audi merket på. Gjerne den versjonen med "krom". Hvem er det som vil at Audien skal se ut som en Passat?! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 På prøveskilter da eller? Nei, den er registerert på sørlandet et sted Helt hviiiite Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Audi A1 med ABT-styling. Sort med grønne speil, bakende, sideskjørt, grønn stripe på felgene og litt slikt. I Stavanger? Mm. Så den idag. Grisestilig! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sist jeg sjekket var det R34 GT-R, og til dels GT-T, som var stress å få skilter på. R33 og R32 er "enkle" i forhold. Jeg har lyst på en R34 GT-T Tiptronic en gang Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Spotta en Rød og en Gul Ferrari i motgående kjørefelt idag. Vanskelig å si hvilken typer det var ettersom de ikke så ut til å holde fartsgrensa får å si det sånn Men den gule minnet om en "spagetti" eller hva dem heter Litt sånn 599 aktig rompe Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Glemte forresten å si at jeg spottet en eller annen gul amerikaner, rigget som drag-bil med feeeeeete bakdekk. Så en lignende, dog svart, for 2 timer siden. Brumma illsint når den kjørte forbi meg. Synd at ikke føreren tør å være nær pedalen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sist jeg sjekket var det R34 GT-R, og til dels GT-T, som var stress å få skilter på. R33 og R32 er "enkle" i forhold. Jeg har lyst på en R34 GT-T Tiptronic en gang Alt av japanske biler er tilnærmet umulig å få skilter på. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Alt av japanske biler er tilnærmet umulig å få skilter på. Vil tro at vi snakker om "super-biler" fra Japan og ikke Lancer Endret 10. mai 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Om det er bilen fra Hyundai du mener så er Santa Fe fra Korea men... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Alt av japanske biler er tilnærmet umulig å få skilter på. Vil tro at vi snakker om "super-biler" fra Japan og ikke Santa-Fee Nei, vi snakker om alle biler som ble solgt nye i Japan/utenfor USA/Europa. Hvor mange hester den har spiller ingen trille. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Om det er bilen fra Hyundai du mener så er Santa Fe fra Korea men... Det er ekstremt vanskelig å få skilter på en Santa Fe fra Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå