T.A Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 C. Hatt en garasje å parkere den i så ikke misunnelige drittnordmenn hadde ripa den opp om natta Faren min hadde en E38 7-Serie for noen år tilbake. Parkerer man slike biler i byen, er de dømt til å bli ripet opp. I tillegg til at folk slenger døren inn i bilen konstant når man parkerer side-om-side. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Spottet en hvit BMW 550i (F10) i Trondheim sentrum. Videre observerte jeg også en eldre CLS 55AMG og en nyere BMW 3-serie med Hartge modifisering. Jeg spotta 5-serien og CLS'n i dag. Kan også nevne en rååååå A7. Den pleier å stå parkert i Sorgenfriveien. Jeg kjører ofte en omvei bare for å titte litt på den Kan også nevne at jeg nettopp så en Aston Martin, og er ganske sikker på at det var DB9 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Svart Bentley Cabriolet på riksveien mot Lillestrøm i går. Idioten hadde ikke taket nede, noe som er påkrevd året rundt hvis man kjører slike biler. Grrr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Spotta en Sort Panamera Turbo, i vaskehallen på Shell(!). Så også en CL600 (W216), ikke spesielt fin, men gud for en motor og lyd ! :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fant denne for to dager siden, veldig pen synes jeg! 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Så en Mercedes SLK med Mclaren SLR-felger idag. Rip-off eller ekte vare? De felgene koster vel svineflesk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Garantert replica felger! Endret 15. april 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Svart Bentley Cabriolet på riksveien mot Lillestrøm i går. Idioten hadde ikke taket nede, noe som er påkrevd året rundt hvis man kjører slike biler. Grrr. har du prøvd å kjøre med taket nede når det er kaldt ute. Jeg tar på taket så fort temperaturen nærmer seg 10, alt under det blir for kaldt, selv med setevarmere og varmeapparat på fullt... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg ler meg skakk over de som sitter med boblejakker, skjerf og lue for på død og liv ha taket nede! Ser bare dumt ut!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er ingen skam å kjøre cabriolet med skjerf Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er ingen skam å kjøre cabriolet med skjerf JO! Å kjøre med taket nede bør være fordi det er behagelig, ikke fordi det er "kult"... 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kler man seg litt, er det behagelig å kjøre med taket nede - selv når det begynner å bli kaldt ute. Kanskje ikke i hundre på motorveien, men på rolige vestlandsveier har jeg frest rundt takløst i fem pluss. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Poenget mitt var at folk kler ekstra godt på seg for å kunne ta av taket. Blir litt det samme som at ungjentene hiver på seg de korte skjørtene med en gang det kommer pittelitt sol på himmelen her i Stavanger (dessverre nok ikke alltid de strammeste jentene heller...) Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Panamera med takstativ. Så ganske lol ut. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Poenget mitt var at folk kler ekstra godt på seg for å kunne ta av taket. Blir litt det samme som at ungjentene hiver på seg de korte skjørtene med en gang det kommer pittelitt sol på himmelen her i Stavanger (dessverre nok ikke alltid de strammeste jentene heller...) Ha ha ser poenget ditt. Jeg kan finne på å kjøre med taket nede midt på vinteren hvis bilen er utstyrt med nok varme til at det er komfortabelt. Finnes flere patenter som blåser varmt rundt øra dine, og hvis Mercedes og Audi har det så burde jammen meg Bentley ha det også.. Ingen lov som sier at man ikke kan kjøre takløst midtvinters, og hva andre tenker blåser jeg i Pleier å mobbe de som har cab på jobben: "Jasså. Har ikke råd til tak på bilen, tsk tsk tsk" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 dagens spottinger: ca 5 Porcher 2 stk lamborghinier 1 Bently ca 4 Corvetter 1 Charger en random limousine Tydelig at folk har begynt å ta ut grom-bilene sine Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 dagens spottinger: ca 5 Porcher 2 stk lamborghinier 1 Bently ca 4 Corvetter 1 Charger en random limousine Tydelig at folk har begynt å ta ut grom-bilene sine Hjelp ? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 wow ! jeg så en blå Ferrari 360 (spider ?) idag i p huset. Fy faen for en lyd den kjærra der har. Tror det blir veldig forsterket av det trange rommet i p huset. Fyren rusa med den ved innkjøringa og det HØRES ! Fikk tatt noen Bilder+ en video som jeg fant Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Dagens spotting: Audi ABT AS7, ikke den jeg spotta i fjor, denne hadde SU-skilt (Bergen) og noen sinnsyke felger. Svart og rullet rolig av gårde i sånn 110 på E6 mot Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Spotta en ny sort Camaro med hvite striper her om dagen, lekker ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå