SumFortyOne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Så noe som lignet en BMW i dag, men med "Hamann" logo, så jeg skjønte ingenting Har aldri hørt om Hamann tidligere, men er vel eksklusiv styling produsent(?). Viste seg å være den nyeste 5-serie. Edit: BMW M3 E92 må også nevnes, i nydelig blå farge Endret 7. april 2011 av GjøranJ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så den nye Peugeot 508 i dag. Virkelig pen. Tør påstå den er den lekreste bilen i klassen. Etter hva jeg har hørt, kjører den bra også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så noe som lignet en BMW i dag, men med "Hamann" logo, så jeg skjønte ingenting Har aldri hørt om Hamann tidligere, men er vel eksklusiv styling produsent(?). Viste seg å være den nyeste 5-serie. Edit: BMW M3 E92 må også nevnes, i nydelig blå farge Bor du tilfeldigvis i Stavanger? For jeg så en BMW hvor emblemet var byttet uten at jeg fikk sett hva det stod. Tenkte egentlig AC, men Hamann er like sannsynlig! Veldig pen bil! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) I helgen ble det ikke mindre en en Mercedes 63 AMG black edition ... C-klasse finnes ikke i BE. Mulig jeg tenker på feil "black" men dette er slettes ikke galt det helelr http://www.youtube.com/watch?v=MtgN3oBB7dw Endret 8. april 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Lå en AMG-styla ML bak meg igår (vist det ikke var en ML 63 AMG?) Fy f*en for noe breie felger han kjørte på! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sjekk registreringsnummeret. Da får du straks vite om det er ekte vare eller en som bare ønsker oppmerksomhet i trafikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sjekk registreringsnummeret. Da får du straks vite om det er ekte vare eller en som bare ønsker oppmerksomhet i trafikken. Jess, får gjør det neste gang. Pleier som regel å gjøre det også, men fikk litt for kort til å pugge det på! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Så en Porsche Cayenne Magnum i hvit. Fin bil! Endret 8. april 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sjekk registreringsnummeret. Da får du straks vite om det er ekte vare eller en som bare ønsker oppmerksomhet i trafikken. Jess, får gjør det neste gang. Pleier som regel å gjøre det også, men fikk litt for kort til å pugge det på! Hvor kan man gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvor kan man gjøre dette? Jeg pleier å gjøre det her http://www.mekonomen.no/ Så får du opp litt teknisk info som motorkode, effekt (i kw). Finnes sikkert flere sider, men jeg er iallefal vane med å bruke den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bentley Continental på Værnes for 2 dager siden Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Rosa Volvo 240.. 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Så en hvit A5(tror jeg, fikk ikke sett skikkelig etter. Den suste forbi) med rød kant på felgene. Den var awesome!!! Endret 9. april 2011 av Durochris Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Så noe som lignet en BMW i dag, men med "Hamann" logo, så jeg skjønte ingenting Har aldri hørt om Hamann tidligere, men er vel eksklusiv styling produsent(?). Viste seg å være den nyeste 5-serie. Edit: BMW M3 E92 må også nevnes, i nydelig blå farge Bor du tilfeldigvis i Stavanger? For jeg så en BMW hvor emblemet var byttet uten at jeg fikk sett hva det stod. Tenkte egentlig AC, men Hamann er like sannsynlig! Veldig pen bil! Gjør ikke det, spotta den i Trondheim jeg. Enig, utrolig pen bil Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Diverse (om det er flott kommer vel anpå øynene som ser..): Totalt styla ABT-Golf. Eneste som var kjipt var at den hadde de lyse baklyktene (= Comfortline)... Spotta på E6 nord for Oslo Det sier seg selv. Litt ute av fokus fordi jeg lo sånn da jeg tok bilde... Strømmen storsenter. Denne Saab'en var faktisk litt kul.. Strømmen storsenter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ikke lett å se noe der Mister! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Mye fælt i Lillestrøm/Strømmen området Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ikke lett å se noe der Mister! Nei. Merca gjorde meg ufokusert og Saab'en brukte jeg kameraet på damas telefon og den var litt hmm ustø.. Den ABT-Golfen var jævelig kul, hadde skråstilte LED's foran og skikkelig breie sideskjørt. Prikken over i'en hadde vært LED baklys og R-line felger.. Tok et annet bilde, men siden jeg kjørte så er jeg ikke glad i å knipse bilder: Bilen for de som ikke har sett ABT-Golf før: Endret 11. april 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Veldig pen bil må jeg si! Klarte ikke å se de doble enderørene på bildet ditt Bak ser den ganske stock ut.. (Ikke lett å finne stock bilder må jeg si!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå