bIsk0p Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det var en 635 CSI men den har absolutt sett sine bedre dager! Står med prøveskilter nå, solbrent og sliten. Den så ikke så verst ut på bildet. Har potensiale. Det er random interntt bilde Kan se om jeg orker å stoppe når jeg er der på mandag, så får dere se Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Så denne snasne saken snike seg ut av vinterhiet sitt igår. Det var deilig for både kjøretøy og sjåfør... Sånt varmer. Har sett den et par ganger på treff og det er poesi på fire hjul. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Som jeg sa, ikke akkurat i sine fest klær for tiden.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hehe. Den er neppe noe å samle på. Har muligens potensiale som delebil. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hehe. Den er neppe noe å samle på. Har muligens potensiale som delebil. Som sagt, har vist seg fra sine bedre sier. Men fin bil er det i utgangspunktet! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Aston Martin DB9 cabrio. Deilig bil! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Så forresten en MB 300 SL Cab i helga. Rakk dessverre ikke å ta bilde, da den kjørte av motorveien idet jeg tok den igjen. Satan, det er en vakker bil. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Så en Nissan GTR R35 på den lokale bensinstasjonen. På prøveskilt selvfølgelig. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hehe. Den er neppe noe å samle på. Har muligens potensiale som delebil. Fint prosjekt det der Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Vil ikke si den er fin men.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som kan hjelpe meg å identifisere denne? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Spotta en gul Porsche 911 idag utenfår vaskehallen. Hadde vært uber deilig med en cab med litt motor i fin været nå fortiden Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som kan hjelpe meg å identifisere denne? *bilde* 1940 Ford Coupe Ikke 100% sikker på årstallet, men rundt der ett sted... Endret 29. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den var så og si strøken. Bortsett fra de små flekkene på fangern foran Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har gått forbi denne en del ganger og i dag dristet jeg meg til å ta bilde av den. Jeg vil ikke si den oppfyller "Sett noe flott" delen av tråden, men den er et lite blikkfang hvert fall. Hvordan kan denne bilen i det hele tatt svinge på hjulene? Og for den ekstra observante som lurer på hva slags BMW dette er kan jeg opplyse om at felgene sitter på en Golf IV Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg har sett verre. I Trondheim spottet jeg en Celica med Ferrari-felger. Endret 1. april 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Og for den ekstra observante som lurer på hva slags BMW dette er kan jeg opplyse om at felgene sitter på en Golf IV Tror jeg da plasserer meg i kategorien ekstra observant^2. Skulle akkurat til å skrive hvorfor det sto BMW-felger på en Golf IV før ejg så den nederste setningen. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har vært i bolig sonene på aker brygge og sett. Der er det mye spennende kan man si , skal slenge opp flere bilder. Hvit bmw 3 serie coupe her om dagen, aaaaaaahhh bimmer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har vært i bolig sonene på aker brygge og sett. Der er det mye spennende kan man si , skal slenge opp flere bilder. Hvit bmw 3 serie coupe her om dagen, aaaaaaahhh bimmer Antagelig en kompis av meg som eier den, han kjøpte en splitter ny BMW 3-serie for ett halvt år siden eller noe slikt. Den er helt hvit, han har, så vidt jeg husker, hvit interiør også(ikke helt hvit så klart). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har sett verre. I Trondheim spottet jeg en Celica med Ferrari-felger. Jeg har sett Volvo med Porsche felger. Verden er full av overraskelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå