Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble kjørt forbi av en svenskregga Lambo Gallardo Spyder, farge: Orange.

Kjørte sammen med en kompis, la oss på hjul med hver vår mob ut av vinduet for å få med litt lyd om han skulle gi på. :p Vet ikke om han tok Passaten min for å være sivilpoliti, for det var jaggu meg ikke mye go' lyd han ga fra seg, til tross for lange fine strekninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Trodde jeg skreiv det i posten jeg. ikke "i det siste" delen av setningen. :)

Forskjell på ikke i det siste og i fjor vil jeg nå si :p

Definisjoner Scmefinisjoner. :)

Lenke til kommentar

Kjørte sammen med en kompis, la oss på hjul med hver vår mob ut av vinduet for å få med litt lyd om han skulle gi på. :p Vet ikke om han tok Passaten min for å være sivilpoliti, for det var jaggu meg ikke mye go' lyd han ga fra seg, til tross for lange fine strekninger.

Passat er vel bil nr.1 blant sivilen.. De sjekkes grundig for lys og antenner ved forbi-/fra-kjøring ;)

Lenke til kommentar

Passat er vel bil nr.1 blant sivilen.. De sjekkes grundig for lys og antenner ved forbi-/fra-kjøring ;)

Og siden ifjor ser du ingen ekstra antenner så kos deg med falsk sikkerhet..

Så en matt svart Mercedes..emm..ett-eller-annet-klasse? Den schvære personbilen som kan bygges om til varebil.. Forferdelig for mye av alt og det matt svarte viser at eieren har seriøse personlighetsforstyrrelser smaksproblemer. Blir som å kjøpe rosa Touareg V10.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Så en matt svart Mercedes..emm..ett-eller-annet-klasse? Den schvære personbilen som kan bygges om til varebil.. Forferdelig for mye av alt og det matt svarte viser at eieren har seriøse personlighetsforstyrrelser smaksproblemer. Blir som å kjøpe rosa Touareg V10.

GL

Lenke til kommentar

GL

Nei, må være R.

Lenke til kommentar

Det er vel en del måleutstyr, samt ekstralys, som man kan avsløre dem med da..

Joda, men slikt må man litt farlig nærme for å sjekke. Antennene var ganske enkle å se FØR man kjørte forbi (iallefall i dagslys)

Jepp. Før hadde bilene en ekstra antenne i tillegg til synlige blålys i bakruta og den normale antennepisken. Etter en oppgradering ifjor forsvant "pisken" til fordel for "haifinne" og den ekstra antenna forsvant eller ble integrert. Blålysene er fortsatt i bakruta, men lykke til med å se dem ;)

Noen av Passatene kom også som R-line med skjørter og diffusor så det er dønn umulig å luke dem ut nå..

Angående V10 Touareg - tror det er rundt 10 av dem i Norge (og en R50 som jeg vet om).

Angående Mercedes: Det var nok en R, ja. (Jeg er VAG-mann så jeg forbinder med R med noe atletisk og sportslig, ikke gubbete og med pondus)

Angående fint vær ute (og helt off topic): Bytte til sommerhjul snart, eller?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...