Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Host, som dere ser er det ikke "i det siste". Men det eneste jeg har som er antydning til spennende. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 GM250, på bekkefaret du var? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 på vei fra stavanger universitetssykehus mot motorveien. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 på vei fra stavanger universitetssykehus mot motorveien. Veldig lenge siden da? Kan ikke se at det er så grønt i Stavanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Trodde jeg skreiv det i posten jeg. ikke "i det siste" delen av setningen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Trodde jeg skreiv det i posten jeg. ikke "i det siste" delen av setningen. Forskjell på ikke i det siste og i fjor vil jeg nå si Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ble kjørt forbi av en svenskregga Lambo Gallardo Spyder, farge: Orange. Kjørte sammen med en kompis, la oss på hjul med hver vår mob ut av vinduet for å få med litt lyd om han skulle gi på. Vet ikke om han tok Passaten min for å være sivilpoliti, for det var jaggu meg ikke mye go' lyd han ga fra seg, til tross for lange fine strekninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Trodde jeg skreiv det i posten jeg. ikke "i det siste" delen av setningen. Forskjell på ikke i det siste og i fjor vil jeg nå si Definisjoner Scmefinisjoner. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ble kjørt forbi av en svenskregga Lambo Gallardo Spyder, farge: Orange. Kjørte sammen med en kompis, la oss på hjul med hver vår mob ut av vinduet for å få med litt lyd om han skulle gi på. Vet ikke om han tok Passaten min for å være sivilpoliti, for det var jaggu meg ikke mye go' lyd han ga fra seg, til tross for lange fine strekninger. Passat er vel bil nr.1 blant sivilen.. De sjekkes grundig for lys og antenner ved forbi-/fra-kjøring Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Ble kjørt forbi av en svenskregga Lambo Gallardo Spyder, farge: Orange. Kjørte sammen med en kompis, la oss på hjul med hver vår mob ut av vinduet for å få med litt lyd om han skulle gi på. Vet ikke om han tok Passaten min for å være sivilpoliti, for det var jaggu meg ikke mye go' lyd han ga fra seg, til tross for lange fine strekninger. Passat er vel bil nr.1 blant sivilen.. De sjekkes grundig for lys og antenner ved forbi-/fra-kjøring Og siden ifjor ser du ingen ekstra antenner så kos deg med falsk sikkerhet.. Så en matt svart Mercedes..emm..ett-eller-annet-klasse? Den schvære personbilen som kan bygges om til varebil.. Forferdelig for mye av alt og det matt svarte viser at eieren har seriøse personlighetsforstyrrelser smaksproblemer. Blir som å kjøpe rosa Touareg V10. Endret 23. mars 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kjørte nettopp forbi en E200 med AMG styling . Trolig en 07-09 modell Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Spottet en Touareg V10 for en stund siden. Er disse skjeldne her til lands? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og siden ifjor ser du ingen ekstra antenner så kos deg med falsk sikkerhet.. Så en matt svart Mercedes..emm..ett-eller-annet-klasse? Den schvære personbilen som kan bygges om til varebil.. Forferdelig for mye av alt og det matt svarte viser at eieren har seriøse personlighetsforstyrrelser smaksproblemer. Blir som å kjøpe rosa Touareg V10. GL Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og siden ifjor ser du ingen ekstra antenner så kos deg med falsk sikkerhet.. Fjerna på eldre biler også? Ikke bra, jaja. Har sikkert godt av en bot.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er vel en del måleutstyr, samt ekstralys, som man kan avsløre dem med da.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og siden ifjor ser du ingen ekstra antenner så kos deg med falsk sikkerhet.. Så en matt svart Mercedes..emm..ett-eller-annet-klasse? Den schvære personbilen som kan bygges om til varebil.. Forferdelig for mye av alt og det matt svarte viser at eieren har seriøse personlighetsforstyrrelser smaksproblemer. Blir som å kjøpe rosa Touareg V10. GL Nei, må være R. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ah, selvsagt. Tenkte av en eller annen merkelig grunn ikke over at det sto personbil der. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er vel en del måleutstyr, samt ekstralys, som man kan avsløre dem med da.. Joda, men slikt må man litt farlig nærme for å sjekke. Antennene var ganske enkle å se FØR man kjørte forbi (iallefall i dagslys) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er vel en del måleutstyr, samt ekstralys, som man kan avsløre dem med da.. Joda, men slikt må man litt farlig nærme for å sjekke. Antennene var ganske enkle å se FØR man kjørte forbi (iallefall i dagslys) Jepp. Før hadde bilene en ekstra antenne i tillegg til synlige blålys i bakruta og den normale antennepisken. Etter en oppgradering ifjor forsvant "pisken" til fordel for "haifinne" og den ekstra antenna forsvant eller ble integrert. Blålysene er fortsatt i bakruta, men lykke til med å se dem Noen av Passatene kom også som R-line med skjørter og diffusor så det er dønn umulig å luke dem ut nå.. Angående V10 Touareg - tror det er rundt 10 av dem i Norge (og en R50 som jeg vet om). Angående Mercedes: Det var nok en R, ja. (Jeg er VAG-mann så jeg forbinder med R med noe atletisk og sportslig, ikke gubbete og med pondus) Angående fint vær ute (og helt off topic): Bytte til sommerhjul snart, eller?) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan også nevne, sånn for emnet sin skyld, at jeg så en Touran med to doble potter som lå 5 cm under det svarte plastskjørtet. Ikke spesielt fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå