Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Vil påstå at 50-60% av bileierne bryr seg mer om utseendet enn effekt, 10-20% bryr seg mer om effekt enn utseendet og resten gir blanke F*** i begge deler (-: Det er vel kanskje BMW en klasseeksempel på? Når en stor del av de ikke vett at bilen har bakhjul strekk en gang. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I mine øyne er det jo mye morsommere å ha en bil som ser helt standard ut (uten dekaler også) og så parkerer du Porscher osv. En kompis av en kjenning hadde pressa innmaten til skyline i en primera 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) I mine øyne er det jo mye morsommere å ha en bil som ser helt standard ut (uten dekaler også) og så parkerer du Porscher osv. En kompis av en kjenning hadde pressa innmaten til skyline i en primera Jeg vet at en mekaniker i Møller-systemet har pressa en 3,2 V6 inn i en Caddy av forrige generasjon. Det må jo være mrsmt. Men jeg er der at jeg må endre litt på bilene mine. Når jeg ser ting som det under her så er jeg 100% for, men å late som om man har en RS6 eller M3 blir for dustete. Se og gråt over hvor deilig dette er: Endret 21. mars 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Vet om en som har satt inn en Lexus V8'er i en Hiace... Da kan vi snakke om å overraske andre biler... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg vet at en mekaniker i Møller-systemet har pressa en 3,2 V6 inn i en Caddy av forrige generasjon. Det må jo være mrsmt. Men jeg er der at jeg må endre litt på bilene mine. Når jeg ser ting som det under her så er jeg 100% for, men å late som om man har en RS6 eller M3 blir for dustete. Se og gråt over hvor deilig dette er: 3,2 V6? Den er jo ikke spennende på noen måte. Da tar jeg heller en 2,0 TSI. Den stasjonsvogna er fet. Har sett bilder av den tidligere. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Så en slik en idag, faen den var stygg. Gadd ikke kaste bort brukbare milliwatt på mobilen, derfor er bildet fra google. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tror jeg så en ABT AS6 i dag. Stod ihvertfall det på den, og den hadde 2 eksosrør på hver side. Lagde ikke diesellyd heller. Aner ikke registreringsnummeret og mobilen lå langt nede i en bag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er jeg den eneste som synes at kun original styling er det som går an? Altså S-line, AMG og M-pakker f. eks. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er jeg den eneste som synes at kun original styling er det som går an? Altså S-line, AMG og M-pakker f. eks. Forsåvidt enig, så lenge du legger til Brabus, Lorinser og Hamann Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg vet at en mekaniker i Møller-systemet har pressa en 3,2 V6 inn i en Caddy av forrige generasjon. Det må jo være mrsmt. Men jeg er der at jeg må endre litt på bilene mine. Når jeg ser ting som det under her så er jeg 100% for, men å late som om man har en RS6 eller M3 blir for dustete. Se og gråt over hvor deilig dette er: 3,2 V6? Den er jo ikke spennende på noen måte. Da tar jeg heller en 2,0 TSI. Den stasjonsvogna er fet. Har sett bilder av den tidligere. Joda, en Caddy med 250 hestekrefter overrasker folk i lyskrysset. Med 0-100 på 7 sekunder er den ikke akkurat traust varebil.. Samme som da jeg kom til Svigers med en Passat R36. De skjønte ikke hva som var så spes med den før jeg tok dem med på en liten tur på E6. De har aldri kommet over "den blå folkevogna" ha ha. Den Golfen er et stykk masterpiece. Han hadde en MK5 og bygde den om til MK6 med R-front og Passat/Scirocco R eksos ++. Det kuleste er at han lagde LED-baklykter selv o.O Endret 21. mars 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mener ikke at det er kjipt med 250 hester, men heller at motorkarakteristikken til den sekseren er døv. En toliter med 250 hester hadde vært kulere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) I mine øyne er det jo mye morsommere å ha en bil som ser helt standard ut (uten dekaler også) og så parkerer du Porscher osv. En kompis av en kjenning hadde pressa innmaten til skyline i en primera En kompis av meg jobber med å få presset en motor fra Leopard inn i en vanlig bil. Har aldri sett bilen, men det var en ganske standard bil (chevrolet tahoe mener jeg det var) :!: han har jobbet med det ett par år da, blir sikkert aldri ferdig... Endret 21. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Tror jeg så en ABT AS6 i dag. Stod ihvertfall det på den, og den hadde 2 eksosrør på hver side. Lagde ikke diesellyd heller. Aner ikke registreringsnummeret og mobilen lå langt nede i en bag. Svart stv? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jupp. Hvis jeg ikke tar helt feil hadde registreringsnummeret 889 i seg i starten, mulig det var 88972, men husker ikke bokstavene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er jeg den eneste som synes at kun original styling er det som går an? Altså S-line, AMG og M-pakker f. eks. Helt enig! Etter min mening kun riskokere som tåler sånn F&F styling. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jupp. Hvis jeg ikke tar helt feil hadde registreringsnummeret 889 i seg i starten, mulig det var 88972, men husker ikke bokstavene. Hvis du bor i Stavanger, så slutter det på 955 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jupp. Hvis jeg ikke tar helt feil hadde registreringsnummeret 889 i seg i starten, mulig det var 88972, men husker ikke bokstavene. Hvis du bor i Stavanger, så slutter det på 955 Jeg finner bare en A6 fra Stavanger med 955 og den er vitterlig 2.0 Tdi. Eller snakker vi om to forskjellige biler her? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Spørs om Henrik har sett bilen i Stavanger da Men den som kjører rundt i Stavanger med AS6 ABT styling er iallefall en 2 liter. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Så en Audi Rs4 Avant i går med en dame bak rattet Så også i dag en forferdelig stygg Maserati Quattroporte. Elser de bilene, men denne var i en slags gul/hvit farge Samme farge som denne: Møtte på denne idag på vei til skolen, huff for en farge. Fikk tatt et kjapt bilde før den forsvant, ble ikke særlig bra men du ser hvertfall fargen Endret 22. mars 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Spørs om Henrik har sett bilen i Stavanger da Men den som kjører rundt i Stavanger med AS6 ABT styling er iallefall en 2 liter. Var i Stavanger ja, rett utenfor Madla-senteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå