Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Edit: fryktelig stygge felger på den bilen gitt. EY! Ligner på de jeg har på opelen! () Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 CLS 55 AMG på Strømmen sent i går kveld. Var desverre så mørkt at bildene ikke gjorde bilen rettferdighet. Her er bildene fra Lambo'en i går: Hm, det kan ha vært den samme jeg spottet igår. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så en S med AMG pakke. Helt rå! Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 See this and weep..... I utgangspunktet noe jeg så tidligere i vinter og postet om da, her er bildene man tok. Hvor var dette?:O Nå er jo ikke 348 Ferraris beste bil akkurat, den ble vel laget for å være billigere enn andre modeller også. Men den koster jo fortsatt nærmere 500k for et bra eksemplar. Edit: fryktelig stygge felger på den bilen gitt. Trondheim, i nærheten av Gløshaugen. Det faktum at det er Ferrari og som du sier, koster 500k sier litt. Den står forøvrig ikke lenger på gaten, vet ikke hvor den er nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så den tidligere omtalte svart matte X6 M idag. Vist det skulle være noe tvil så slo jeg opp skiltnummeret å fikk bekreftet at det var en X6 M. Syk bil, men ikke en bil jeg ville hatt med tanke på utseendet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Så en Cadillac CTS-V i dag. Kanskje ikke verdens peneste bil, men når man vet hvilken motor som sitter i den så blir det litt spesielt likevel Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Så en Cadillac CTS-V i dag. Kanskje ikke verdens peneste bil, men når man vet hvilken motor som sitter i den så blir det litt spesielt likevel CTS generelt Nå elsker jeg Cadillac også... jeg er født i feil land. Har en amerikaner i meg Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Så forøvrig en nyere modell Mercedes E420... Holdt seg til trafikkflyten, men ville likt å hørt den dra på.... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Så en M5. Eneste drawback var at det var en vanlig 5-serie med et påklistret M5 merke. Latterlig. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Så en svart C63 AMG på Majorstua tidligere i dag. Fikk ikke tatt bilde av den, da jeg kjørte selv, men den er jo ikke veldig forskjellig fra en vanlig C-klasse. Men lyden derimot... Den var passe grom... Vi sto side om side på rødt lys sydvestover fra Majorstukrysset, der to filer går sammen til en. Jeg ga på litt ekstra for å få ham til også å gi på litt ekstra, og lyden i min C180 var litt annen enn i hans C63... 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan oppdatere med at den A6 med ABT AS6 styling er en 2.0TD med 103HK før eventuell ABT-tuning. Ikke akkurat noe farts monster.... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan oppdatere med at den A6 med ABT AS6 styling er en 2.0TD med 103HK før eventuell ABT-tuning. Ikke akkurat noe farts monster.... Du mener sikkert 143 hk Men enig i at det ikke er no racer over de greiene der.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan oppdatere med at den A6 med ABT AS6 styling er en 2.0TD med 103HK før eventuell ABT-tuning. Ikke akkurat noe farts monster.... Du mener sikkert 143 hk Men enig i at det ikke er no racer over de greiene der.. Det står faktisk 103 på Mekonomen sin side. MODELLEINFO Merke: AUDI Modell: A6 (4F) Diesel Typ: 2.0 TDI Registreringsår: 2005-2008 TYPEINFO Karosserikode: 4F Motorkode: BLB/BRE Motoreffekt: 103 Er forøvrig en 2007 modell, ser nyere ut med ABT styling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mener mekonomen oppgir effekten i kw. 103 kw = ca. 140hk Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Det er ikke så merkelig, ettersom det står oppgitt KW som effekt, og ikke HK 140 HK er det riktige Typisk at noen kom rett før meg Endret 21. mars 2011 av fredriku Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ahh, sorry. Fikk ikke med meg den lille der.. Tåpelig måte å gjøre det på! Men som sagt, er ikke like sprek som den ser ut til å være.. Det er det samme som min mors Volvo V50 har faktisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 KW er vel det mer proffe uttrykket for motoreffekt. Og er vel blant annet brukt ved import av bil, i brønnøyssundregisteret og i vognkortet (med HK i parentes?). Men nok om det. Skal si at jeg ikke akkurat klandrer noen for å kjøre en A6 med full Abt styling, og med den motoren her til lands. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 KW er vel det mer proffe uttrykket for motoreffekt. Og er vel blant annet brukt ved import av bil, i brønnøyssundregisteret og i vognkortet (med HK i parentes?). Men nok om det. Skal si at jeg ikke akkurat klandrer noen for å kjøre en A6 med full Abt styling, og med den motoren her til lands. Det er noe helt annet! Lett forståelig, men fremdeles litt sau i ulve-kostyme Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det aller mest pinlige er vel at 2007 A6 2.0 Diesel er pumpedyse. Bilen ser stilig ut inntil du starter den og hører raslinga fra traktor-motoren.. hurra. Så en S6 i Trondheim (2007/2008)-modell. Front og speil stemte ihvertfall. Når jeg kom bak bilen så jeg to svarte eksostuter som bøyde seg ned i bakken = diesel. Trist. Skal du jukse på deg råskinn får du ihvertfall gjøre dette: - Frontfanger - Evt speil - Sideskjørt - Hekkfanger - Eksosanlegg/eksoshaler - Felger Tar du helt av senker du bilen 2cm og bytter bremser samtidig.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk dekaltrimmer bilene sine. Det må jo bare være flaut å gi inntrykk av at du har 300HK og så blir du kjørt fra av en 1.9TDI. Det blir som å kjøpe en blazer på H&M, sprette av merkelappen og sy inn "insert dyrt merke"-merkelapp i stedet. Har mye mer forståelse for at folk ikke har råd til fancy biler enn at man skal skryte på seg noe. I mine øyne er det jo mye morsommere å ha en bil som ser helt standard ut (uten dekaler også) og så parkerer du Porscher osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå