Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

See this and weep.....

 

I utgangspunktet noe jeg så tidligere i vinter og postet om da, her er bildene man tok.

 

Hvor var dette?:O

 

Nå er jo ikke 348 Ferraris beste bil akkurat, den ble vel laget for å være billigere enn andre modeller også. Men den koster jo fortsatt nærmere 500k for et bra eksemplar.

 

Edit: fryktelig stygge felger på den bilen gitt.

 

Trondheim, i nærheten av Gløshaugen.

 

Det faktum at det er Ferrari og som du sier, koster 500k sier litt.

Den står forøvrig ikke lenger på gaten, vet ikke hvor den er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så den tidligere omtalte svart matte X6 M idag.

Vist det skulle være noe tvil så slo jeg opp skiltnummeret å fikk bekreftet at det var en X6 M.

Syk bil, men ikke en bil jeg ville hatt med tanke på utseendet.

Lenke til kommentar

Så en svart C63 AMG på Majorstua tidligere i dag.

Fikk ikke tatt bilde av den, da jeg kjørte selv, men den er jo ikke veldig forskjellig fra en vanlig C-klasse.

Men lyden derimot... Den var passe grom...

Vi sto side om side på rødt lys sydvestover fra Majorstukrysset, der to filer går sammen til en.

Jeg ga på litt ekstra for å få ham til også å gi på litt ekstra, og lyden i min C180 var litt annen enn i hans C63...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan oppdatere med at den A6 med ABT AS6 styling er en 2.0TD med 103HK før eventuell ABT-tuning. Ikke akkurat noe farts monster....

 

 

Du mener sikkert 143 hk :) Men enig i at det ikke er no racer over de greiene der..

 

Det står faktisk 103 på Mekonomen sin side.

 

MODELLEINFO

 

Merke: AUDI

Modell: A6 (4F) Diesel

Typ: 2.0 TDI

Registreringsår: 2005-2008

 

TYPEINFO

 

Karosserikode: 4F

Motorkode: BLB/BRE

Motoreffekt: 103

 

Er forøvrig en 2007 modell, ser nyere ut med ABT styling :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

KW er vel det mer proffe uttrykket for motoreffekt.

Og er vel blant annet brukt ved import av bil, i brønnøyssundregisteret og i vognkortet (med HK i parentes?).

Men nok om det.

Skal si at jeg ikke akkurat klandrer noen for å kjøre en A6 med full Abt styling, og med den motoren her til lands.

Lenke til kommentar

KW er vel det mer proffe uttrykket for motoreffekt.

Og er vel blant annet brukt ved import av bil, i brønnøyssundregisteret og i vognkortet (med HK i parentes?).

Men nok om det.

Skal si at jeg ikke akkurat klandrer noen for å kjøre en A6 med full Abt styling, og med den motoren her til lands.

 

Det er noe helt annet! Lett forståelig, men fremdeles litt sau i ulve-kostyme ;)

Lenke til kommentar

Det aller mest pinlige er vel at 2007 A6 2.0 Diesel er pumpedyse. Bilen ser stilig ut inntil du starter den og hører raslinga fra traktor-motoren.. hurra.

 

Så en S6 i Trondheim (2007/2008)-modell. Front og speil stemte ihvertfall. Når jeg kom bak bilen så jeg to svarte eksostuter som bøyde seg ned i bakken = diesel. Trist. Skal du jukse på deg råskinn får du ihvertfall gjøre dette:

- Frontfanger

- Evt speil

- Sideskjørt

- Hekkfanger

- Eksosanlegg/eksoshaler

- Felger

 

Tar du helt av senker du bilen 2cm og bytter bremser samtidig..

Lenke til kommentar

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk dekaltrimmer bilene sine. Det må jo bare være flaut å gi inntrykk av at du har 300HK og så blir du kjørt fra av en 1.9TDI. Det blir som å kjøpe en blazer på H&M, sprette av merkelappen og sy inn "insert dyrt merke"-merkelapp i stedet. Har mye mer forståelse for at folk ikke har råd til fancy biler enn at man skal skryte på seg noe. I mine øyne er det jo mye morsommere å ha en bil som ser helt standard ut (uten dekaler også) og så parkerer du Porscher osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...