Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ny i denne tråden. Åh, det er så mange fine biler jeg har sett opp igjennom tidene! Men siden det er fine biler som er sett i det siste, så må jeg vel forholde meg til det :p

Har faktisk ikke sett så mange fine biler i det siste, men så faktisk en Ferrari for et par uker siden, enten 550 Maranello eller 575M Maranello. Jeg satt på toget på vei inn til Oslo, så den på E18 sånn rundt Høvik stasjon, så vidt jeg husker (den kjørte i retning Drammen).

Ellers så bor jeg jo i Asker, så X5, Q7, XC90, ML og Cayenne er jo hverdagskost. Faren til en kompis av meg har en BMW 530d 2010-modell (siste generasjon), med masser av ekstrautstyr. Digger å sitte på i den, syykt smooth bil og den drar noe inni h....!! :grin2:

Edit: Og jo! Må jo ikke glemme en duo jeg så for et par måneder siden. Kjørte hjem fra den omtalte kompisen min, og traff på en Lamborghini Murcielago etterfulgt av en BMW X6 (mulig det var X6 M, rakk ikke å se, men den var langt ifra en standard X6). Litt spesielt å se en Lamborghini kjøre rundt på vinterføre.

Endret av a-z
Lenke til kommentar

Så en nyere (2008 ish) Audi S6 Avant i går med ei milf bak rattet. Det er noen som har begge deler...

Etter min mening burde milfer være standardutstyr på alle nye biler, men tror du faen ikke kvinnegrupper og likestilling har ødelagt det også. Du kan få en ESSO-caps istedet...

PS. Det slo meg at for de kvinnene som vil ha så kan man sikkert bestille en dilf istedet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så en Audi Rs4 Avant i går med en dame bak rattet :thumbup:

Så også i dag en forferdelig stygg Maserati Quattroporte. Elser de bilene, men denne var i en slags gul/hvit farge :ohmy:

Samme farge som denne:

45115d1212855771-kats-peggy-2003-mellow-yellow-2-0-gls-convertible-imgp0373.jpg

Tysk taxifarge! Kanskje det var bruktimport? ;P

Lenke til kommentar

Dette var en artig tråd. Siden jeg jobber i bransjen så "spotter" jeg en del gromt. Tenkte vi kunne ta en liten gjette lek. Dette er en av bilene jeg ser nå og da. Bilen er norsk registrert. Og det er en orginal bil. INGEN KOPI!!! :dribble: Men har valgt å sladde skiltet fordi jeg tror ikke eieren ville ha satt noe særlig pris på om jeg la ut bilde med reg nr synlig. Noen som klarer å gjette nøyaktig hva slags bil dette er?

:innocent:

XXX.bmp

Endret av The_Saint
Lenke til kommentar

R / T du vil fram til?

Tja... nå begyner det å hjelpe. Men du har glemt siste detalj... Denne bilen er VELDIG uvanelig... ;) Men nå har jeg vel nesten røpet det?

Konkuranser kan fint holdes ett annet sted...

Det er OK med ett festlig innslag en skjelden gang, men vi har en egen tråd for "gjett bilen" her ett sted(kan grave den opp om dere vil).

Så, ikke la det bli en vane her :)

Den er grei :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...