CFM Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Så en nyere (2008 ish) Audi S6 Avant i går med ei milf bak rattet. Det er noen som har begge deler... Endret 16. mars 2011 av CFM Lenke til kommentar
a-z Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg er ny i denne tråden. Åh, det er så mange fine biler jeg har sett opp igjennom tidene! Men siden det er fine biler som er sett i det siste, så må jeg vel forholde meg til det Har faktisk ikke sett så mange fine biler i det siste, men så faktisk en Ferrari for et par uker siden, enten 550 Maranello eller 575M Maranello. Jeg satt på toget på vei inn til Oslo, så den på E18 sånn rundt Høvik stasjon, så vidt jeg husker (den kjørte i retning Drammen). Ellers så bor jeg jo i Asker, så X5, Q7, XC90, ML og Cayenne er jo hverdagskost. Faren til en kompis av meg har en BMW 530d 2010-modell (siste generasjon), med masser av ekstrautstyr. Digger å sitte på i den, syykt smooth bil og den drar noe inni h....!! Edit: Og jo! Må jo ikke glemme en duo jeg så for et par måneder siden. Kjørte hjem fra den omtalte kompisen min, og traff på en Lamborghini Murcielago etterfulgt av en BMW X6 (mulig det var X6 M, rakk ikke å se, men den var langt ifra en standard X6). Litt spesielt å se en Lamborghini kjøre rundt på vinterføre. Endret 16. mars 2011 av a-z Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 På vei hjem fra Oslo i stad så jeg den nye Audi A7. Den var feeeet! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så en nyere (2008 ish) Audi S6 Avant i går med ei milf bak rattet. Det er noen som har begge deler... Etter min mening burde milfer være standardutstyr på alle nye biler, men tror du faen ikke kvinnegrupper og likestilling har ødelagt det også. Du kan få en ESSO-caps istedet... PS. Det slo meg at for de kvinnene som vil ha så kan man sikkert bestille en dilf istedet... 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 På vei hjem fra Oslo i stad så jeg den nye Audi A7. Den var feeeet! Mhm. Så den jeg også... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så en Audi Rs4 Avant i går med en dame bak rattet Så også i dag en forferdelig stygg Maserati Quattroporte. Elser de bilene, men denne var i en slags gul/hvit farge Samme farge som denne: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Riskoker! Eller Nissan Silvia S14. Takk Wici . Endret 16. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Veldig ustødig! Er vel heller en Nissan Silvia S14. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kult! Jeg så den fra parkeringa på 3T oooooog jeg er i tillegg nærsynt og det var vel ca 50-60 meter unna på det lengste. Ble litt nærmere da jeg kjørte forbi da og tok bildet Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så en Audi Rs4 Avant i går med en dame bak rattet Så også i dag en forferdelig stygg Maserati Quattroporte. Elser de bilene, men denne var i en slags gul/hvit farge Samme farge som denne: Tysk taxifarge! Kanskje det var bruktimport? ;P Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så en RS2 (igjen). Selv om brumminga avslørte innmaten måtte jeg sjekke opp bilen: joda. Ikke noe får i ulveklær.. Morsomt at det så ut som om bilen var i daglig bruk med barnesete og hundegitter ha ha Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fysj, det var en stygg farge, hehe. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Dette var en artig tråd. Siden jeg jobber i bransjen så "spotter" jeg en del gromt. Tenkte vi kunne ta en liten gjette lek. Dette er en av bilene jeg ser nå og da. Bilen er norsk registrert. Og det er en orginal bil. INGEN KOPI!!! Men har valgt å sladde skiltet fordi jeg tror ikke eieren ville ha satt noe særlig pris på om jeg la ut bilde med reg nr synlig. Noen som klarer å gjette nøyaktig hva slags bil dette er? XXX.bmp Endret 17. mars 2011 av The_Saint Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Dodge Charger '68-modell? Dodge Charger ja... årsmodellen er jeg faktisk litt usikker på. men mener det var 68 eller 69. Men Dodge Charger er ikke hele type betegnelsen på denne bilen... Chargere er jo ikke så uvanlige... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Konkuranser kan fint holdes ett annet sted... Det er OK med ett festlig innslag en skjelden gang, men vi har en egen tråd for "gjett bilen" her ett sted(kan grave den opp om dere vil). Så, ikke la det bli en vane her Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 R / T du vil fram til? Tja... nå begyner det å hjelpe. Men du har glemt siste detalj... Denne bilen er VELDIG uvanelig... Men nå har jeg vel nesten røpet det? Konkuranser kan fint holdes ett annet sted... Det er OK med ett festlig innslag en skjelden gang, men vi har en egen tråd for "gjett bilen" her ett sted(kan grave den opp om dere vil). Så, ikke la det bli en vane her Den er grei Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 426 hemi motor? (Beklager, er nyskjerrig!) Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 426 hemi motor? (Beklager, er nyskjerrig!) Jepp. Får neste avslutte. Men meget godt observet! Bilen er en Dodge Charger R/T-SE 1969 mod. Spotta motoren også... Bilde ved lagt. Av og til så er det morro å jobbe i bransjen... HEMI.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå