aklla Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjørte forbi Jaguar XKR i dag, fantastisk fin bil Tok bilde, men da det var på veien ble det såpass dårlig at det ikke er verdt plassen på serveren. Ellers var det en kar i en ford focus som absolutt skulle vinke til meg, han gjorde 2-3 forsøk på å få kontakt med meg, noen her? Var vel på E18... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjørte forbi Jaguar XKR i dag, fantastisk fin bil Tok bilde, men da det var på veien ble det såpass dårlig at det ikke er verdt plassen på serveren. Ellers var det en kar i en ford focus som absolutt skulle vinke til meg, han gjorde 2-3 forsøk på å få kontakt med meg, noen her? Var vel på E18... Jeg vinker til alle Smart'er jeg ser, sånn i tilfelle (men det var ikke meg..) Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den eneste tolveren jeg kan tenke meg at det er, er en dieselmotor... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Så en Hummer H2 (ikke så spesielt) ca. midt i Oslo i dag (Dronningens Gate, parallelgate til Karl Johan). Aldri sett en så malplassert bil før. Sett den et par ganger jeg også, lol - for et sted å ha en H2 Så en Rolls-Royce Phantom med kamuflasjemønster i dag! Bilen er omtalt her. Jeg blir rett og slett sint når jeg ser sånt. Skal du ødelegge en sånn bil kan like gjerne gi den til meg. Skal stelle pent med den, jeg... 7.8L V12, også har de fått kun 460hk ut fra den, snakk om bortkasta. Nå har den 4 fjell og en dal med dreiemoment da.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg vinker til alle Smart'er jeg ser, sånn i tilfelle (men det var ikke meg..) Realy? Får nesten sette opp en slags varsling, så du har muligheten til å hilse på meg da Forresten, ser den H2`n til stadighet, unødvendig å ha terreng-bil midt inne i oslo, SUV kan jeg delvis skjønne, men en H2? Endret 15. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 H2? Terrengbil? Hva har de to tingene med hverandre å gjøre? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Spottet en svart Jaguar XJ og en BMW 6-serie. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den eneste tolveren jeg kan tenke meg at det er, er en dieselmotor... Muy correcto V12 på 5,9 liter, to turboer med variabel geometri, 500 hk og 1000 Nm gjør noe med hodet ditt... Få denna motoren inn i en Polo, en eller annen!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den eneste tolveren jeg kan tenke meg at det er, er en dieselmotor... Muy correcto V12 på 5,9 liter, to turboer med variabel geometri, 500 hk og 1000 Nm gjør noe med hodet ditt... Få denna motoren inn i en Polo, en eller annen!!!!! haha, minner meg om han som bygget om en Lupo til "W12". Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Var nylig på hotell i Hannover, og fikk sett litt av hvert i garasjen. To bilder i spoiler av åpenbare grunner. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Panamera er ikke så stygg da Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Panamera er ikke spesielt pen nei, den er heller stygg, er ikke redd for å sammenlingne den med en Prius. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nå har den 4 fjell og en dal med dreiemoment da.. Fire fjell skulle vel også tilsi tre daler. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Var nylig på hotell i Hannover, og fikk sett litt av hvert i garasjen. To bilder i spoiler av åpenbare grunner. SJUKT!!! Er det den nye Nissan Micra? Har så lyst til å spotte den as. Omtrent like pen som Panameraen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvorfor kjøpe Panamera når man har CLS og Rapide for ikke å snakke om 6-serie og A7?? Mye penger til bil er ikke sammenfallende med god smak, skjønner jeg.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Synes det er litt for mange BMW 1.6-2.0i som kjører rundt med M styling og ønsker å vise det! Bare fordi man har M-skjørt betyr det ikke at man setter M-emblem bakpå!!! Hele poenget (synes jeg) med RS- og M-styling er jo å gjøre bilen diskret finere, ikke utgi bilen for noe den ikke er (nemmelig et fartsmonster!) Synes også det er tullete å bruke mye penger på styling på en 1.6L er jo noe som heter m-sport da... Ja, og det koster vel ekstra å fjerne M-emblemet også, så jeg klanderer ikke akkuratt eierene av en BMW m-sport. More is less! men m-sport har ikke emblemet på bakluka på noen av modellene. kan ikke si jeg ser mange som har satt det på heller (min 1serie msport har på rattet, innstegslistene og girspaken, men har "m" fangerne. m pakka er vanligvis fjærer/dempere, stoler, ratt, girspak, fangere/skjørter + div interiør avhengig av bil) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvorfor kjøpe Panamera når man har CLS og Rapide for ikke å snakke om 6-serie og A7?? Mye penger til bil er ikke sammenfallende med god smak, skjønner jeg.. panamera er DRITfet. synes ikke den var stygg men heller ikke noen designperle på bilder. så var jeg i kitzbuhel i fjor og det gikk mange av de der. utroolig stilige i virkeligheten. lå bak en på vei ut av festningstunnellen i går også og må si den gjør intrykk på veien For porsche freaks er jo dette den ultimate familiebilen. (velger å ikke nevne traktoren cayenne i et ellers hyggelig innlegg) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så en TT TFSI i dag. Grålig farge med store svarte feiler, I like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå