Dassen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan du bevise din påstand, Dassen? 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Den BMWen kunne blitt kul, men det eieren antagelig har gjort er å sette samme alt som han syntes er kult, uten å i det hele tatt tenke på hvordan ting passer sammen... Det er jo ingenting som passer på bilen i det hele tatt. Det blir jo ca på samme måte som at en 3-åring kan finne på å blande sammen tomatsuppe og fiskeboller, fordi begge deler er godt. HeadhunterZ: Å skille seg ut er ikke dumt, men ikke på denne måten. Har selv en bil masse folk snur seg etter, men av alle de rette grunnene Endret 20. februar 2011 av aklla Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Så denne da jeg var på vei ned til DK. Første gang jeg har sett den irl, ganske tøff. Skulle gjerne tatt bilde av den fra siden, men han som satt i bilen så litt rart på meg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Chevy Camaro ja, pene biler. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg så en Peugeot 3008 i dag. Elsker den bilen, den er så ulik det meste annet. Utrolig god å kjøre også! Veldig bra priset i tillegg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg så denne bilen i dag. Syntes det sto X3 bakpå den. Fin bil, synes jeg. Tror forresten ikke det er akkurat den bilen jeg så, jeg synes å huske bilen jeg så som litt mer spesiell. EDIT: Det er forresten godt mulig det er akkurat den bilen jeg så. Vanskelig å si. Endret 21. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
T.A Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Så en W216 CL 500 4 Matic. Rå bil! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Chevy Camaro ja, pene biler. Om du har et spesielt godt forhold til søsteren din og veier over 250 kg, så ja. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er da absolutt ikke det styggeste som kommer fra Usa. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Om du har et spesielt godt forhold til søsteren din og veier over 250 kg, så ja. Smaken er som baken, men synes du virkelig Camaro er en stygg bil? Camaro og Mustang ser fantastisk ut i mine øyne. (kvaliteten derimot er vel så som så) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 De er ikke pene, de ser ut som muskelbiler som i beste fall kan kalles barske. Men som du sier er det en smaksak. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her er et par jeg har nylig sett. Spotta en 911 turbo igår på autobahn, men tar ikke frem kamera og knipser i 160 ^Sorry for Mr. Blurrycam på den Vet ikke om det er så intressant for dere at jeg poster fra utlandet, men da får dere bare skrike ut 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Utlandet kan være hyggelig, det. Jeg lurer mer på hvorfor du poster bilde av en helt standard X5. Det florerer jo av de her i Norge også. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Utlandet kan være hyggelig, det. Jeg lurer mer på hvorfor du poster bilde av en helt standard X5. Det florerer jo av de her i Norge også. X6. 2 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Beklager. La ironisk nok ikke merke til at det var en av verdens desidert styggeste biler. Poenget står likevel fortsatt. Endret 23. februar 2011 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kan også legge ut litt bilder hvis biler fra utlandet er interessant, bare jeg finner igjen kamera mitt. Her er en jeg så for litt siden. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Beklager. La ironisk nok ikke merke til at det var en av verdens desidert styggeste biler. Poenget står likevel fortsatt. Vel, smaken er som baken. Fikk titte nøye på en BMW GT(Grand Touring?) her omdagen i kø, og den var ikke dum i virkeligheten. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 S55 AMG og 911 Turbo S. Artige biler. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Ja faktisk! Så en Lamborghini LP-700 og en Gallardo superlegera LP-640 som er på vintertesting i Norge i dag ! Fy faen! Det var rått! Hadde det ikke vært fordi jeg møtte dem i motgående kjøreretning på tur til trondheim skulle jeg tatt bilde av de. Heads up til alle dere lengre nord for Steinkjer nå! De kan komme susende forbi på E6 i løpet av dagen! Endret 24. februar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå