Jostein K. Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg så en Peugeot 3008 i dag. Elsker den bilen, den er så ulik det meste annet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Peugeot er på tur opp. De begynner endelig å lage spennende, attraktive biler. 3008 med dieselhybrid og firehjulsdrift burde jo også selge en del her i landet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Bare synd franske biler bruker mer tid på verksted enn på veiene. Mange av dem ser pene ut. Endret 19. februar 2011 av apollox Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tja. Det er en stund siden franskmennene brukte veldig sære løsninger som ofte gikk istykker. Nå er de nok på høyde med de fleste andre når det kommer til kvalitet. Blant annet brukes mange av motorene deres i flere andre bilmodeller - mest sannsynlig uten at du aner at motoren er fransk. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvem i allverdens navn og rike kan syns den Bmw`n der er no pen!?!? En orginal 316 Compact er jo finere enn den bilen der som tydeligvis bærer preg av "LSD" som det står på`n.. Fysj! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg hadde faktisk helt fullstendig ærlig heller kjørt en Lada Riva, enn den der BMWen. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Ja den var lite pen. Enig i at den er penere originalt. Endret 19. februar 2011 av apollox Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Kanskje "OK" i fjortisverden, men hallo.. i en alder av 26 så hadde jeg heller blitt voldtatt av ett esel enn å bli sett i nærheten av den bilen der altså.. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 jaja, men det er jo litt morsomt å skille seg litt ut, istedet enn å komme kjørende i den samme bilen som 4 andre har kjørt forbi i. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 jaja, men det er jo litt morsomt å skille seg litt ut, istedet enn å komme kjørende i den samme bilen som 4 andre har kjørt forbi i. Slitsom jobb med å få den(Bmw) igjennom Eu kontrollen da... 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 jaja, men det er jo litt morsomt å skille seg litt ut, istedet enn å komme kjørende i den samme bilen som 4 andre har kjørt forbi i. Den eneste grunnen til at jeg hadde snudd meg hvis den hadde kjørt forbi var for å peke og le, samt riste lett på hodet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja men det finnes jo jaggu meg grenser da.... Mer stil å skille seg ut med en strøken og gjennomført bil, enn no slik makkverk som detta der.. de som kan bil ser lett forskjell på detaljer og treng ikke å få det flasha rett opp i trynet som denna der gjør.. Er heldig med det at bilen jeg kjører, er det bare 2 av i byen. Mer fun å bli lagt merke til slik en noe som denne bmw`n prøver på.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har sett penere ting komme ut av rumpa mi, enn den BMWen der. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan du bevise din påstand, Dassen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lol, please don't! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Værste er at eieren må ha svidd av litt penger på bilen. Er i det minste litt motor i bilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Et lite hint om hva fyren som styla bilen gikk på: Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Syns egentlig det er litt synd. Han kan har sikkert brukt opp mot mellom 70.000 - 100.000,- på bilen. Han kunne like gjerne bare satt fyr på de. Han har jo faktisk brent vekk en HAUG med penger, for ting som feks "lambo-dører" er ikke billig.... Edit: Og de felgene mener jeg sykt dyre også, uansett hvor stygge de er. Tenk om han hadde brukt pengene til å bygge om til en strøken M3. Han hadde fått alt godkjent, samt bilen hadde vært mye lettere og selge, pluss at han ville fått myyye mer penger igjen. Original M3 ser jo ikke så gale ut heller, pluss at den har en nok motor til å tiltrekke seg oppmerksomhet hvis det er det man er ute etter. Endret 20. februar 2011 av rublings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå