Megnus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Creative EP630 (Pris: rundt 200kr) Sony Headphone In-Ear Fit (Pris: rundt 200kr) Koss Porta Pro (Pris: rundt 200kr) ----- Så hvilket burde jeg velge? Koss headsettet syntes jeg lekker veldig mye lyd, og er jo litt vanskeligere å hjemme vekk enn de to andre, men liker lyden i det veldig godt. De andre to har jeg aldri prøvd. Noen erfaringer og tips du har lyst til å dele med meg? Endret 7. februar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Fannt enda et sett som kan være aktuelle. Fikk gode karakterer her i alle fall: http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1244290.ece Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg anbefaler Sennhesier PX 100. Disse koster kanskje litt mer enn de du har valgt, men lyden er verdt det. De banker også PortaPro både på byggekvalitet og komfort. Og hvis du vil ha ørepropper anbefaler jeg Sennheiser CX 300, der får du god lyd og isolasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå