Deachir Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei Noen her som vet om det går å bruke DoCoMo mobil i Norge? "WORLD WING(3G+GSM)" Ifølge telenor kundeservice skal det gå: "Du kan bruke Telenor simkort, dersom mobilen støtter gsm ( et av nettene gsm 900 eller gsm 1800 ). Dersom mobilen støtter push-epost, (har epost klient) bør dette fungere." men jeg vet at man ikke kan stole på mange av kundeservice folka, så velger å spørre her. håper det er noen her som vet det, eller som allerede har erfaring med japansk mobil i Norge. Mvh Kim Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har den gsm,så funker den.Men hvor får du kjøpt de? Lenke til kommentar
Deachir Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 man får kjøpt de i japan så at neo-tokyo hadde en modell inne for en stund siden. men muligens litt dyrere en det de koster i japan bare håper at det fungerer med hvilken som helst email på de. du kan se de nyeste 3g+gsm modellene her: http://www.nttdocomo.co.jp/english/product...ming/index.html Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 HVordan er det med Norsk språkpakke? Så en fin modell der med 5,1 Mpx Lenke til kommentar
Deachir Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 hehe var det N905i du så? den har 5Mpx ^^ trur ikke det er mulig å få norsk på de. Trur det går å bytte til engelsk. ikke helt sikker ennå hvis ikke så må man bare lære japansk en annen grunn til jeg også vil ha DoCoMo er at man kan sende email og sms på japansk med de, noe som hjelper en del når jeg prøver å studere japansk og har dame der mye bedre design enn det man finner her^^ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 DoCoMo-mobiler har så vidt jeg vet ikke GSM-støtte. Derimot mente jeg å ha lest at du bruker samme 3G-nettet (UMTS) som oss, så du kan kanskje bruke de i Norge om du har 3G-dekning. Lenke til kommentar
Deachir Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) noen DoCoMo har gsm støtte de ligger under "Overseas Handsets" går under "WORLD WING(3G+GSM)" problemet er bare om gsm støtte er sperret til DoCoMo eller om man kan bruke hvilket som helst simkort. i følge telenor skulle det gå å bruke telenor simkort, men vi vet alle hvor flinke de er til å gi dårlig svar du kan se gsm mobilene her: http://www.nttdocomo.co.jp/english/product...ming/index.html trur det bare er nyeste modellene da Endret 7. februar 2008 av Deachir Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da kjøper du sånn ca. 189 mobiler derfra. Åpner norsk nettbutikk, og selger det til mobilfile nordmenn som henger på Amobil Høres dette ut som en genial plan? heheh Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen snakket om bra design på mobilene der ifra, syns igrunn at jeg så noe som lignet utrolig mye på en HTC Touch og et par andre modeller som lignet sinnsykt på Nokia modeller. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, er en der som er helt lik HTC Touch Dual... Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Mange kopier der ja Blant annet Nokia 6120 Classic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå