Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinnelig orgasme, tips?

Gjest nais

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest

hei jeg har aldri fått orgasme. vet ikke når jeg holder på å få det eller når jeg kaskje har fått det.

når vet jeg at jeg frå/har fått det?

me og min kjære prøver ofte noe nytt når det kommer til sex, men jeg oppnår ikke det punktet der det er bedre enn vanlig. Når han fingrer eller slikker meg er det veldig deilig og godt for meg gjelder også samleie, men når vi gjør annet enn sex kommer jeg til ett punkt der jeg ikke lenger klarer mer og ender opp med å få vondt. hvorfor det?

jeg klarer ikke å forklare han hvordan jeg har det, når det kommer til sex. jeg klarere heller ikke å spørre han om å gjøre ulike ting for meg.

igår fingret han meg til det tilslutt kom noe ''hvit'' ut av meg sa han. for meg var det både vondt og godt. men fikk tårer i øynene uten at jeg vet hvorfor, så jeg gikk ut ifra at det var på grunn av min frustrasjon.

hvordan kan jeg få orgasme og hva må jeg gjøre for å få det?

mvh.

en fortvilet ung jente

Lenke til kommentar
Gjest Jente 14

Mine indre skjønnslepper stikker også ut og jeg skjønner at kjæresten din har litt problemer med at du skal ned der ;) Men da kjæresten min spurte om han kunne slikke meg så var jeg så kååt at jeg bare måtte la han gjøre det, vi knulla også , Begge ting er driiit digg ! <3 Det er mye diggere å bli fingret/slikket enn å gjøre det selv... Litt kjipt, men bra også da :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...