medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Likte den tiden jeg. Da jeg nylig hadde fyllt 15 hadde jeg en kjæreste , og vi lå å klina hele kveldene på rommet hans. En gang spurte han meg om jeg kanskje syntes sofaen var trang, og om jeg heller ville at vi skulle legge oss i senga ..? "neeida, er da god plass her" svarte jeg. Skjønte jo ikke hva han hinta til!! Og så ble jeg dumpa, så det var kanskje like greit. Backstreet boys på full guff på jenterommet i ei hel uke etterpå! Tenårene var harde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Likte den tiden jeg. Da jeg nylig hadde fyllt 15 hadde jeg en kjæreste , og vi lå å klina hele kveldene på rommet hans. En gang spurte han meg om jeg kanskje syntes sofaen var trang, og om jeg heller ville at vi skulle legge oss i senga ..? "neeida, er da god plass her" svarte jeg. Skjønte jo ikke hva han hinta til!! Og så ble jeg dumpa, så det var kanskje like greit. Backstreet boys på full guff på jenterommet i ei hel uke etterpå! Tenårene var harde Backstreet Boys Haha, hele den greien med å rote og ikke "skjønne" hint og så bli dumpet resulterte i kjempesinna musikk fra Megadeth, Metallica og Maiden, her. xD Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og så den "fantastiske" første gangen da man tar seg selv i å tenke "er den inni nå eller.....? " Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og så den "fantastiske" første gangen da man tar seg selv i å tenke "er den inni nå eller.....? "Jeg kan, med hånden på hjertet at jeg aldri har tenkt akkurat det der, men jeg har derimot tenkt "SKUFFEEEET!" og sukket høyt, noe fyren tydeligvis trodde var et lidenskapelig stønn. xDAldri før har jeg vært så flink til å unngå å svare på spørsmålet "Hvordan var jeg?" xD Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Gutter er ufattelig søte når de er BOMBESIKRE på at de har gjort en knalljobb :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Gutter er ufattelig søte når de er BOMBESIKRE på at de har gjort en knalljobb :!:Jeg vet! Også det selvsikre gliset når de spør! xD Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) jeg har derimot tenkt "SKUFFEEEET!" og sukket høyt, noe fyren tydeligvis trodde var et lidenskapelig stønn. xDAldri før har jeg vært så flink til å unngå å svare på spørsmålet "Hvordan var jeg?" xD Ha-ha! Slemt. Menn er lette å lure vet du, Eplefe. Ellers er det lenge siden jeg sluttet å spørre "Hvordan var jeg?", "Hvordan var det for deg?" eller "Gikk det for deg?" el.l. etter sex. Til trådstarter: Ang. hva du kan gjøre for å få henne til å akseptere at du slikker henne der nede, så må hun få tid til å slappe av og bli trygg på deg og hele situasjonen. Det hjelper kanskje litt at du sier ærlig og oppriktig at du synes det er deilig og at du liker at kjønnsleppene hennes stikker litt ut. Men ikke mas for mye om det hvis hun sier nei. En annen ting du kan gjøre, er å massere og kysse henne over hele kroppen. Bruk gjerne massasjeolje også. Da vil hun kanskje slappe av bedre. Unngå de mest erogene sonene og gå opp og ned kroppen på begge sider. Når hun blir kåt, begynner å stønne, og du ser at hun er våt, kan du nærme deg kjønnet hennes. Bruk lang tid på å "gå rundt grøten", slikk innsiden av lårene og slikt. Vis at du nyter å gi henne dette og at du lengter etter å slikke henne i fitta også. Poenget er å få henne så avslappet og kåt at hun vil ha noe action i fitta! Da vil kanskje kåtheten overdøve frykten/sjenertheten og hun stopper protestene og ønsker at du slikker henne. Men det kan hende at du må prøve mange ganger med denne behandlingen før du kommer i mål. Ang. hva du kan gjøre for å gi henne nytelse, så har du allerede kommet halvveis i mål bare ved å spørre det spørsmålet. Det er nemlig viktig å ha en innstilling om å gi henne nytelse, hvis du skal klare det. Første bud er å snakke sammen. Finn ut hva hun liker, hva hun har lyst til, og kanskje hva hun fantaserer om å gjøre (men ikke helt har turt). Ellers kan du jo begynne med den massasjen jeg snakket om i avsnittet over. Etter hvert som dere blir mer kjent med hverandre og leser hverandres følelser, vil du vite mer om hva du skal gjøre for at hun skal få nytelse. Ikke alt handler om teknikk eller rare stillinger. Faktisk er det viktigste å kjenne på hverandres følelser - å være en "radar" for hva hun vil. Men, som sagt, snakk med hverandre og spør henne. Endret 9. februar 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis han er ny i gamet er det nyttesløst å "go down there" før hun virkelig vil , og ber om det. Han kommer bare til å gå seg bort og holde på til hun sier at han må slutte fordi det ikke funker. Hvis hun er sjenert kan det ta en stund for å si det slik :!: Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, men noe av problemet er at hvis han bare skal vente på at hun ber om det, kan det hende at hun aldri gjør det i det hele tatt ... Kanskje hun tenker at «Nei, det er helt greit for meg å ha sex uten å gjøre det der.» og dermed var det avgjort. For han blir det som å bli tvunget til å være vegetarianer resten av livet. Tragikomisk! I hvertfall hadde jeg følt det sånn hvis jeg visste at jeg aldri mer skulle få slikke mus ... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen jenter liker det bare ikke. Jeg synes det er kjedelig og klarer ikke å slappe av og bare nyte det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen jenter liker det bare ikke. Jeg synes det er kjedelig og klarer ikke å slappe av og bare nyte det. Det samme gjelder med manlig oralsex, ikke alle jenter som liker og gjøre det heller. Kompromis er en fin bil Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 så dersom jenta di ikke liker å bli sleika , så må hu bare finne seg i det alikevel? Hadde skjønt at dersom du ikke likte å sleike, og hu ikke likte å suge, men begge likte å bli sleika/suga, at et kompromiss måtte inngås men.. tror ikke typen min har noe som helst imot at jeg ikke er særlig begeistret for å bli sleika. Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skriver anonymt siden jeg ikke vil bli gjenkjent når jeg skriver om en tema jeg finner ømfintlig Debuterte seksuelt med dama i går, props til meg for å fått orden i livet, og dame! Hun var også jomfru, varma hu opp litt med kosing og fingring osv. Begge blei kåte og våte og satte i gang the mc'lovin, hold overaskende lenge syns jeg til å være 1 gang.. Men jeg klarte ikke gi henne noe orgasme, og hun ville ikke hjelpe til selv med å stimulere klitoris av en eller annen grunn, og hun vil ikke la meg utføre oralsex enda i alle fall, sikkert fordi hun har komplekser for at de indre kjønnsleppene stikker ut, noe jeg ikke har noe i mot, men derimot liker Noe jeg også har sagt til henne opptil flere ganger. Prøvde å variere tempo, støtdybde rytme etc etc. Kan noen gi tips hvordan jeg for det første ska kunne gi henne mere nytelse, og for det andre hvordan jeg skal få henne til å slutte å vegre seg for å la meg go down town på henne. håper på god respons.. TAKK på forhånd Få hon te a squrte Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Lest en del fram og tilbake nå, og lurer virkelig på noen faste tips om hvordan man bør gå fram ved oralsex på damene.. Har veldig lyst til å prøve, men vil ikke sleike tunga villt irundt i håp om noe. Blir jo rart.. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Når man var 15-16 gjorde man jo ikke noe annet enn å ligge i timesvis og kline på rommet da :!: DET var koselig det Så kjedelig? Da jeg var 15-16 lå jeg og hadde meg flere ganger daglig Edit: Jeg får kun orgasme hvis jeg hjelper til selv (ikke godt mottat av zappy, jeg spiddet minien med en negl en gang ) eller ved oralsex (fra 15 minutter og oppover, kommer an på humøret) Så at "så mange av så mange" er så jævlig heldig at de bare kan spre bena og skrike ut sin fryd betyr ikke at kvinnelig orgasme er en sjelden opplevelse. Fram til for et par måneder siden var det bare en myte mellom mann og kvinne Endret 23. juli 2008 av mortania Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Når man var 15-16 gjorde man jo ikke noe annet enn å ligge i timesvis og kline på rommet da :!: DET var koselig det Så kjedelig? Da jeg var 15-16 lå jeg og hadde meg flere ganger daglig Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 15, og mener å huske at det var mye sex på den tiden. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe, gni det inn du mortania.. Jeg blir 16 senere i år, rotet ganske mye med eksen som L_C beskriver i quoten din Som btw er ekstremt digg, har visstnok aldri prøvd sex til sammenligning. Jeg ville slikke henne nedentil, og jeg spurte henne etter kanskje 2 timer med klining: "Vi skal ikke prøve noe ..mer.. da?" Hun svarte "Naeij.." så kysset hun meg og vi fortsatte som før:P Kunne jo ikke klage, men veldig leit nå i ettertid. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Når man var 15-16 gjorde man jo ikke noe annet enn å ligge i timesvis og kline på rommet da :!: DET var koselig det Så kjedelig? Da jeg var 15-16 lå jeg og hadde meg flere ganger daglig Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 15, og mener å huske at det var mye sex på den tiden. Jeg tror mange har hatt det slik. SIDEN TO AV TO HADDE MASSE SEX DA DE VAR 15 Zomg Hehe, nei, jeg hadde så mye sex da jeg var 15 at vi begge ble litt skadet. Han på pølsen, og jeg inni brødet Endret 23. juli 2008 av mortania Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Når man var 15-16 gjorde man jo ikke noe annet enn å ligge i timesvis og kline på rommet da :!: DET var koselig det Så kjedelig? Da jeg var 15-16 lå jeg og hadde meg flere ganger daglig Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 15, og mener å huske at det var mye sex på den tiden. Jeg tror mange har hatt det slik. SIDEN TO AV TO HADDE MASSE SEX DA DE VAR 15 Zomg Hehe, nei, jeg hadde så mye sex da jeg var 15 at vi begge ble litt skadet. Han på pølsen, og jeg inni brødet Det var da svært. Sarte meg sitter her og er pinlig berørt! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Når man var 15-16 gjorde man jo ikke noe annet enn å ligge i timesvis og kline på rommet da :!: DET var koselig det Så kjedelig? Da jeg var 15-16 lå jeg og hadde meg flere ganger daglig Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 15, og mener å huske at det var mye sex på den tiden. Jeg tror mange har hatt det slik. SIDEN TO AV TO HADDE MASSE SEX DA DE VAR 15 Zomg Hehe, nei, jeg hadde så mye sex da jeg var 15 at vi begge ble litt skadet. Han på pølsen, og jeg inni brødet Det var da svært. Sarte meg sitter her og er pinlig berørt! Det har du all rett til å være. You have been touch by the A-K! (Det er meg, liksomliksom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg