Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinnelig orgasme, tips?

Gjest nais

Anbefalte innlegg

Skriver anonymt siden jeg ikke vil bli gjenkjent når jeg skriver om en tema jeg finner ømfintlig :)

Debuterte seksuelt med dama i går, props til meg for å fått orden i livet, og dame!

Hun var også jomfru, varma hu opp litt med kosing og fingring osv. Begge blei kåte og våte og satte i gang the mc'lovin,

hold overaskende lenge syns jeg til å være 1 gang.. Men jeg klarte ikke gi henne noe orgasme, og hun ville ikke hjelpe til selv med å stimulere klitoris av en eller annen grunn, og hun vil ikke la meg utføre oralsex enda i alle fall, sikkert fordi hun har komplekser for at de indre kjønnsleppene stikker ut, noe jeg ikke har noe i mot, men derimot liker :) Noe jeg også har sagt til henne opptil flere ganger. Prøvde å variere tempo, støtdybde rytme etc etc.

Kan noen gi tips hvordan jeg for det første ska kunne gi henne mere nytelse, og for det andre hvordan jeg skal få henne til å slutte å vegre seg for å la meg go down town på henne.

håper på god respons..

TAKK på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jentenes orgasme er en sjelden fugl. Det har selvfølgelig med biologi å gjøre, men jeg tror det også henger sammen med at jenter [ofte] er opptatt av å ta seg bra ut - også i senga - og det gjør dem selvbevisste. De ser vel grimasene til gutta og tenker at sånn vil de ikke se ut! Men selvbevisste folk får ikke lett orgasme - det dreier seg om å gi slipp!

Men: Det hjelper at hun hjelper til selv, og det gjør hun sikkert etter hvert. Prøv å si at du tenner på det? Og en skikkelig bra vibrator gjør susen for mange (men det må være en bra en, ikke en kjip plastikkstav).

Først og fremst: Slapp av og kos dere. La orgasme være orgasme - det er mange flere grunner til sex enn det. Du kan i alle fall være sikker på at hun ikke faker (det er ikke moro å oppdage etter lang tid).

MiM

Lenke til kommentar

Du kan ikke gjøre alt arbeidet selv heller da! Dersom hun ikke er villig til å være med (dvs ta på seg selv) så kan dere ikke forvente at hun kommer heller.

Du får satse på at hu har erfaring fra å ta på seg selv på egen hånd. Da er sjangsen stor for at hun vil slippe seg løs sammen med deg også. Før det skjer får du bare kose deg du, så kan hu ligge der og være kjip mens :D

At kvinnelige orgsmer er sjeldne er en eldgammel myte. Men ingen får noe gratis heller!

Lenke til kommentar
At kvinnelige orgsmer er sjeldne er en eldgammel myte.

Man får håpe det har bedret seg etter 50-tallet (fra Kinsey; 1948 og 1953):

10% of all females in the sample had never reached orgasm in their marital coitus, (footnote, Table 113, p. 408, Female). 39-47% of females reported reaching orgasm in nearly all of their marital coitus, (Table 112, p. 408, Female). About 50% of females had experienced orgasm by age 20; about 90% by age 35. (p. 513, Female)

... men også andre rapporterer at jenter sjeldnere får orgasme:

In my survey of thirty-two studies spanning seventy-four years, I found that 20-25% of women reliably have orgasm with intercourse (either through unassisted or assisted intercourse, that is, by accompanying intercourse with direct stimulation of the clitoris by hand), while a full third of women never do; the rest of women sometimes do and sometimes don’t.
Fra Elisabeth A. Lloyd, Professor of Biology at Indiana University, Bloomington. "The Case of the Female Orgasm".

Jeg baserer påstanden om at jenters orgasme er en sjelden fugl på erfaring, egen og andres. Jeg mener ikke at det er sjeldent eller unormalt at jenter får orgasme, men at de får det sjeldnere enn gutta er det ingen tvil om. Gutta spruter i hytt og vær, jenter kan ha mange samleier uten at det skjer. De får det lettere med onanering enn ved [kun] samleie, og de får det lettere hvis de føler seg helt trygge på partner og situasjon.

Men de fleste får det jo før eller senere - men jeg tror ikke at unge mennesker som starter med sex skal forvente at det går for jentene like lett som det går for guttene, eller bør føle et press for å prestere.

Bedre å hygge seg uten å bry seg for mye om det,

MiM

Endret av Man_in_Motion
Lenke til kommentar
Kanskje jeg egentlig er mann jeg da?

Eller bare ekstremt heldig...

Jeg ville gått for heldig.

Jeg sier ikke noe om hva som er normalt, eller hva en og en person kan erfare. Det er snakk om statistikk - "normalt" i betydningen forekommer oftere enn det andre.

Men det har kanskje blitt mer avslappet med årene - at damene også kan gi mer f### og bare nyte uten å bry seg om hva andre synes eller ser. Håper det!

MiM

Lenke til kommentar
Tror det er vanligere enn mange gutter tror gitt.

Spørs om det tyder dårlig for guttene her på forumet :D

Tre av tre jenter som har svart her er visst ekstremt heldige.

Jeg vil tro at veldig mange glemmer å varme "nok" opp. De tror at det holder å få jenten småkåt og så kjøre på. x)

Lenke til kommentar
Noen ganger er det koselig å bare gå rett på sak også. Jeg kan komme i humør av å se typen komme ut av dusjen f.eks :)

Ikke alle jenter krever halvtimes forspill først, men det er klart.. til og med jeg synes det er koselig å kysse litt og slik først da

For min del, så er ikke det et krav nå lenge, men da jeg var ny og uerfaren tror jeg jeg krevde mer oppvarming enn jeg gjør nå. Om du skjønner.
Klart å bare gå rett på sak er en greie også! Er ikke alltid man vil ha det rolig og bruke god tid :D
Same as above.
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...