Nimh Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har nettop lest "Beatles", og har noen få spørsmål og lurte derfor på om det var noen flere her som har lest den? Det jeg kommer på i farta er: - Ranet virkelig Kim banken til faren sin? Eller var dette noe han kun sa til psykologen så han skulle slippe miilitæret? - Helt i slutten. Var han innlagt pga kusma? Eller fordi de trodde han var gal? Blanding av begge? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har nettop lest "Beatles", og har noen få spørsmål og lurte derfor på om det var noen flere her som har lest den? Det jeg kommer på i farta er: - Ranet virkelig Kim banken til faren sin? Eller var dette noe han kun sa til psykologen så han skulle slippe miilitæret? - Helt i slutten. Var han innlagt pga kusma? Eller fordi de trodde han var gal? Blanding av begge? - Nei, hvis du leser litt nøyere så er det ikke så vanskelig å få med seg hvem som ranet banken. - Det er så lenge siden jeg leste den at dette husker jeg ikke så godt. Men om jeg husker riktig så trodde man vel at han var litt pling i bollen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå