r2d290 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hallo... Har hørt rykter om at denne har falt i smak hos en del på forumet, så tenkte jeg kunne linke til den her på Humor... håper den faller i smak Det er en telefonsamtale der Atle Antonsen (fra kommisjonen) ringer til Antivirus-selskapet Symantec. Her møter han diverse artige problemer. Alt han ønsker er å få kontakt med en manuel suport-person, men automaten er litt for ivrig til å hjelpe. Kommisjonen.mp3 Mirror1 Status: funket klokka 0150 Mirror2 av : premium) Status: Funker fint denne også... Mirror3 av : Karlson) Status: Denne funket 10/2 klokka 0105) (hvis du har problemer med å laste ned, høyreklikk på linken, og trykk "lagre lenkmål som". (Advarsel: anbefales ikke for folk med dårlig hjerte) ps: serveren er noe svak, så det kan være det blir problemer med å laste ned. Hvis dette skjer, så si ifra, så skal jeg laste den opp på forumet istede... edit: la til info om hva lydklippet handler om. Endret 10. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha! Telefon tjeneste fra helvete! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Høres ut som et forskningsprosjekt for å måle aggresjon Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Høres ut som et forskningsprosjekt for å måle aggresjon ja :/ leste på en post her på forumet om at det også var temmelig vanskelig å finne telefonnr deres... har ikke sjekket selv, men... Tro om det er sånn fortsatt, eller om de har fått fikset opp den loopen Endret 7. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha.. Den telefonsamtalen der er genial. Høyrde han seinaste i somar, når eg jobba. Kommisjonenpodcast ftw Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 haha, rett inn i mine favoritter Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hahahaha :!: Fantastisk! Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Høres ut som et forskningsprosjekt for å måle aggresjon ja :/ leste på en post her på forumet om at det også var temmelig vanskelig å finne telefonnr deres... har ikke sjekket selv, men... Tro om det er sånn fortsatt, eller om de har fått fikset opp den loopen De sa på programmet for ikke så lenge siden at den sendingen har fått følger. Telefonsvareren er byttet ut og han som hadde ansvaret, har fått sparken. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva slags dialekt er det? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er de utrolig treige/dumme? "Eller trykk 3 for spørsmål som ei er av teknisk karakter", betyr ikke at det IKKE er lov å stille spørsmål av teknisk karakter? Jo, hvertfall slik jeg har lært det =p Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Båndbredden er brukt opp, heldigvis har jeg massevis av plass, last den opp HER. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Får ikke lastet ned... =( Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva slags dialekt er det? Hørtes for meg mest ut som ei svenske som prøvde å snakke norsk. Var ihvertfall mange av de ordene hun brukte som jeg ville tenkt på som svenske. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) greit, skal fikse det... edit: kan en av dere som har lasta den ned, legge den ut på http://student.hive.no/jwiers/filr/ ? Endret 9. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hva slags dialekt er det? Hørtes for meg mest ut som ei svenske som prøvde å snakke norsk. Var ihvertfall mange av de ordene hun brukte som jeg ville tenkt på som svenske. enig med deg... svorsk var det første jeg kom på... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Båndbredden er brukt opp, heldigvis har jeg massevis av plass, last den opp HER. http://student.hive.no/jwiers/filr/uploads...mmisjonen.mp3 Endret 9. februar 2008 av premium Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) den fikk jeg ikke til å funke... kommer bare opp en svart rute, og så står det: (no video) edit: mulig å få lasta den opp en annen plass? Endret 9. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå