Gå til innhold

Hvor henvende seg ved spørsmål/klage?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en laptop hos SIBA, men den svarer ikke helt opp til forventingene samt så er det en del ting som ikke fungerer ved den. Hvor henvender jeg meg? Blir det til SIBA (type ringe eller stikke innom butikken), eller skal jeg ta det direkte opp med HP(som i dette tilfellet er merket jeg har kjøpt)?

 

 

 

SIBA har ikke noen mailadresse, som jeg kunne finne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med Siba du. Kjøpte du den i butikken henvender du deg der.

 

Hva er det foresten som er problemet med PC-en og hvor lenge siden er det du kjøpte den? Tid er veldig viktig siden du kan risikere at den blir borte på service i 1 mnd istede for å få bytte til nytt produkt. Dette avhenger selvfølgelig av at det er fysiske feil med PC-en.

Lenke til kommentar

Det er bare til å stikke innom din lokale SIBA-forhandler. Kan du ikke møte opp i butikk kan du ringe SIBAs kundetjeneste på tlf. 815 00 585 (mandag-fredag 0900-1900).

 

Det kan uansett være et tips i forkant å ringe HP support på 815 62 070 (mandag-fredag 0830-1800). Da kan de feilsøke sammen med deg på telefon. De kan også lage et saksnummer som kan være greit å gi ta med seg til butikken.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...