pizzabud Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 finnes det noen spill som er som starcraft i andre sjangere? f.eks. et fps spill der man skal storme og ikke campe og snipe og slikt, eller flere rts spill som starcraft. er ikke interresert i og høre om bra eller kule spill, vil bare ha replys om offensive angrepsspill, hvis noen slike fins dah. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 total annihilation er det beste spiller når du skal angripe...det er så sinnsyk kult ;D Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 total annihilation er et deffe spill, i alle fall sammenlignet med sc... finnes det offensive spill egentlig? Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Lol! Denne topicen måtte komme fra deg den.. Die hard SC fan! Yeah. Nope. Trukke det finnes noen strategi spill som er bedre enn SC egentlig.. dessverre. Og jeg tror at warcraft 3 kommer til å skuffe oss alle.. Men, vi får vente å se. Håper starcraft 2 kommer en gang jeg.. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 joda, begynner og lure på om alle går i westwoods fotspor når de lager spill... fins det noe offensivt 3dspill da? noe som er nesten samme som cs, bare litt mere offensivt? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 ikke diss westwood! de lager masse bra spill Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 eneste gode strategispillet de har laget var dune 1 og 2, command and qonquer og red alert1. men nå er det en god del år siden de laget noe nytt, de ligger så langt bak i utviklingen. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 On 2002-01-15 14:28, pizzabud skrev: eneste gode strategispillet de har laget var dune 1 og 2, command and qonquer og red alert1. eneste? du nevner 4 spill, og det er flere strategi-spill enn f.eks blizzard - som du elsker så høyt - har laget! du glemmer også Tiberian Sun, Red Alert 2 og emperor battle for dune! [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-01-15 14:33 ] Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Serious Sam er definitivt et spill der det er om å gjøre å være offensiv. Har ikke sett maken til monstercount i noen spill tidligere :smile: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Serious Sam, Quake III Arena, Unreal Tournament... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 22:28, pizzabud skrev:total annihilation er et deffe spill, iallefall sammenlignet med sc... finnes det offensive spill egentlig? Dummaste eg har hørt, I TA kan du utslette fiendens base med den første uniten i spillet :razz: som betyr da at en angriper mye tidligare enn i SC pluss at du kan angripe med 500 units og ikke 200(100 egentlig)units Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 før likte jeg dune 1-2 og red alert (command & conquer liker jeg enda), men dune2000 var 100% likt dune2 bare med bedre grafikk. tiberian sun, red alert2 og spesielt amtørmessige yuris revenge er ikke noe gode spill, hvis man ikke er absolutt fan av westwoods deffespill. heller et kongespill enn 10 kjedelige spill. jeg har total annihialtion, det er boring at man med big bertha kan skyte fiendes baser i filler. trenger ikke gjøre annet enn og bygge 5-6 nuke silo eller 7-8 big berta så har man vunnet. hvis man ikke vinner da sitter man sannsynligvis resten av helgen og spillet sammet gamet. starcraft er 100% balanse mellom angrep og forsvar og alle rasene osv. det er skillen til spillerne som har alt og si, det finnes ingen kjipe eller lette måter og vinne på. Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Du kan ikke vente å finne et spill som slår eller er like bra som starcraft. spill unreal tournament det er ok, men det finnes ikke spill som starcraft, utenom brood war som faktisk gjør sc enda bedre. Wacky Wheels er det beste bilspillet som finnes, men det er kanskje litt gammelt for deg... Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 begyner og skjønne det nå, sc er one of a kind. jeg liker best vanlig sc, har ikke noe imot bw men jeg synes ikke de nye unitsene passer helt inn slik som alle de andre gjør. virker nesten som at westwood har laget noen av unitene. jau, jeg husker da jeg spilte wackywheels for en god del år siden, er det freeware nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå