r2d290 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det mulig å få rss-feed på underkategoriene, og enkeltposter på dette forumet? Jeg har sett at jeg kan velge rss for "nye innlegg", "nye tråder i programmering" osv, men det blir så alt for mange på en gang. Hadde vært fint om det hadde vært mulig å få f.eks en rss-feed på "antivirus og datasikkerhet", eller på posten "Nominer årets bruker" osv. Er dette alerede mulig på forumet, eller er det mulig å få til? eller betyr dette at dere i såfall må lage en ny rss-feed for hver post som må lages? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Først må den feeden som leveres i dag fikses. Slik det er nå leveres samme saker uavhengig av om du har valgt for "Programmering", "Vis nye innlegg" eller "Spill". Ergo har ikke disse per dags dato noen funksjon, har sagt fra om det fra dag 1 i originaltråden, fortsatt ikke fikset. Drift: Fiks! Jeg støtter forøvrig forslaget ditt når det gjelder feed fra underkategorier, men en trenger ikke gå lenger enn det. Endret 20. februar 2008 av TSP Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 ok. takk for svar... håper det blir gjort no med dette snart ja, underkategori er fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg