Wedvich Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har postet om dette før da, men siden bumping er fy, får jeg poste på nytt: Er det noen som vet om et godt trådløst nettverkskort jeg kan bruke under 64-bit versjonen av Vista? Med "godt" mener jeg da et som har det man måtte trenge av innstillinger, og som har velfungerende drivere i 64-bits Windows Vista; stabilt og problemfritt. Har sett på en del kort i diverse nettbutikker, men det har alltid vært en eller annen lei feil eller mangel som ødelegger. Ja, og så tenkte jeg meg et internt kort; er ikke alt for glad i utvendig dingeldangel. Noen som har noen forslag/pekepinner til meg? Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gå for et som har N-technology. DVS: 802.11N, de er bakover compatible med a/b/g teknologien. Istedenfor og kjøpe ett trådløst kort til inne i pc, vil jeg foreslå,,selv om du bare ville ha interne, og heller gå for netgear wn802t. Det er helt utsøkt, og hopper ikke ut og inn av connection, som mange har en tendes for. Dette er ett accesspoint, som du da kan koble mye annet på. Uannsett,,du får sikkert masse andre gode forslag,,til interne trådløskort. Jeg ville bare foreslå dette, fordi det er så bra. Lykke til! Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Er det dette du mener, kaeksen? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330175 Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vet ikke om jeg var full eller trøtt når jeg skrev dette. Hehe, jeg har dwa-140 som jeg kobler opp mot AP'n min som er wn802t, som du fant link til. Alt dette er så lett og sette opp, og faller aldri ut. Ihvertfall finn deg et som støtter 802.11N. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå