AMD-King Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har funnet CD-Keyen til en Windows 98 maskin med å gå i registeret til maskina. Er det mulig å gjøre det samme på en Windows 2000 maskin, og i så fall hvor finner jeg CD-Keyen. Ganske OK å ha samme CD-Key ved reinstallasjoner når man har rota bort nøkkelen... :oops: Jeg har prøvd å rote litt i registeret i Windows 2000, men finner ingenting nyttig. :wink: Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tror det muligens strider mot rettningslinjene å si det rett ut? Så ta et kjapt søk på google du. (HATER å gi det google-svaret forresten) Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Sitat Ganske OK å ha samme CD-Key ved reinstallasjoner når man har rota bort nøkkelen... :oops: Hva med å skaffe seg en lovlig lisens istedet? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Sier jeg at jeg har ulovlig lisens? Jeg mener ikke å stjele nøklene til folk. jaja... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Send inn CDen til Microsoft for å bevise at du har kjøpt en lovlig CD, så får du se hva de sier. Hvis du syntes det hørtes ut som en dårlig idé har du trolig en piratversjon og slikt snakk ønsker vi ikke her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg