aknot242 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Heisann! Jeg vet jeg har sett det ett eller annet sted. Et skjøtestykke til nettverkskabelen som er flat, slik at den kan ligge i dørsprekken eller i sprekken mellom vinduet og karmen uten å ta nevneverdig skade av det. Noen som vet hvor det går an å få tak i? Har lett rundt på nettet uten hell...Finner cat5 type flat, men det er ikke det jeg leter etter. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Slenger meg på denne... Jeg vet også å ha sett dette et sted, og har letet forgjeves. Hvor fant du forresten CAT5 greia? Endret 7. februar 2008 av jale Lenke til kommentar
aknot242 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 her: http://www.vpi.us/cable-sf.html Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ikke noe problem å finne flat kabel, plugger og tang hvertfall. Alternativt så fjerner man bare ytterisolasjonen på kabelen i noen cm og gjør den så flat som mulig. Behøver ikke å se så fancy ut bare det gjør jobben Lenke til kommentar
aknot242 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Så sant så sant... Hadde håpa på å få tak i noe som var litt mer ordentlig enn som så da...hehe Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Så sant så sant... Hadde håpa på å få tak i noe som var litt mer ordentlig enn som så da...heheHvis du skal gjøre det ordentlig så borer du hull og driver ikke og klemmer en tvunnet transmisjonslinje gjentatte ganger i en vindus eller dørkam heller da Endret 7. februar 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
aknot242 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er i grunnen enig med deg, men jeg er ikke sikker på om huseieren blir så begeistret for om jeg borer hull i vinduskarmene hans Det er derfor jeg leter etter det skjøtestykket jeg snakker om i første post. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 OK Det du kan gjøre er evt å skaffe deg en slik flat kabel og montere på plugger i endene. Det gjør vel ikke noe om resten av kabelen er flat? Jeg kjenner ikke spesifikasjonene til kabelen men vil tro det vil fungere bra inntil 50M hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå