sindreberth Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei, nå har jeg kjøpt meg ny bil og lurer på hva som er hovedforskjellene mellom saab 900 og 900s fra 1996. Bilen jeg har nå er en 900s, så hadde jo vært fint om det var gjort noen oppateringer fra 900 serien på denne bilen =) Jeg har googla litt rundt, men så ikke ut til å finne no bra informasjon om dette, fint hvis noen vil hjelpe meg Lenke til kommentar
citronen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tipper S'en står for sport! http://www.nordictuning.com/ Edit: Dead URL Endret 8. februar 2008 av haggbard Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Må si du er flink til å svare på innlegg, Audiguy! Han spurte om forskjellen på Saab 900 og Saab 900S. Tviler på at han fikk noe spesielt ut av det idiotiske innlegget ditt. Og forresten; Audi er noe jævla dritt! MASSE feil på de! Saab er MYE bedre. Vil også tro S'en står for sport, men vet dessverre ikke noe mer om forskjelle på de. Mvh Jonhei Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 S har rett og slett mer utstyr enn standardpakken har. For eksempel "black panel" og mer avansert kjørecomputer. Trinnet over S er SE, med CC, automatisk klima, skinn osv... Bilene er like ****** uansett. De har liksom ikke noe spesielt... Kjøp deg heller en Audi du så har du bil for alle penga og mer enn det (...) Nei, det er en temmelig spesiell opplevelse å parkere bilen sin i regnvær for så å komme tilbake to timer senere og finne samtlige vinduer nedsenket og interiøret gjennomtrukket av vann, slik kompisen min gjorde 3 dager etter at han kjøpte seg Audi. Der mangler Saab noe... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 S har rett og slett mer utstyr enn standardpakken har. For eksempel "black panel" og mer avansert kjørecomputer. Trinnet over S er SE, med CC, automatisk klima, skinn osv... Dette stemmer. SE er den beste modellen. Det er ofte forskjell på stereoanlegget også. Katalog fra 1993her I 1994 tok GM over, og bilen ble endel anderledes. Se også her for mer informasjon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Også her er off-topic fjernet. Dette innlegget er her for å informere om hvorfor det mangler innlegg, og skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 S har rett og slett mer utstyr enn standardpakken har. For eksempel "black panel" og mer avansert kjørecomputer. Trinnet over S er SE, med CC, automatisk klima, skinn osv... Dette stemmer. SE er den beste modellen. Det er ofte forskjell på stereoanlegget også. Katalog fra 1993her I 1994 tok GM over, og bilen ble endel anderledes. Se også her for mer informasjon CSE har mer utstyr enn SE. Nå vet jeg ikke om 9-3 kom i CSE...!? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror ikke OG 9-3 kom i CSE i hvert fall. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 CSE var en 9000-variant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå