Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forskjellen på saab 900 og 900s?

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg kjøpt meg ny bil og lurer på hva som er hovedforskjellene mellom saab 900 og 900s fra 1996.

Bilen jeg har nå er en 900s, så hadde jo vært fint om det var gjort noen oppateringer fra 900 serien på denne bilen =)

Jeg har googla litt rundt, men så ikke ut til å finne no bra informasjon om dette, fint hvis noen vil hjelpe meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si du er flink til å svare på innlegg, Audiguy! :roll:

Han spurte om forskjellen på Saab 900 og Saab 900S. Tviler på at han fikk noe spesielt ut av det idiotiske innlegget ditt.

Og forresten; Audi er noe jævla dritt! MASSE feil på de! Saab er MYE bedre.

Vil også tro S'en står for sport, men vet dessverre ikke noe mer om forskjelle på de.

Mvh

Jonhei

Lenke til kommentar

S har rett og slett mer utstyr enn standardpakken har. For eksempel "black panel" og mer avansert kjørecomputer. Trinnet over S er SE, med CC, automatisk klima, skinn osv...

Bilene er like ****** uansett. De har liksom ikke noe spesielt...

Kjøp deg heller en Audi du så har du bil for alle penga og mer enn det :thumbup:

(...)

Nei, det er en temmelig spesiell opplevelse å parkere bilen sin i regnvær for så å komme tilbake to timer senere og finne samtlige vinduer nedsenket og interiøret gjennomtrukket av vann, slik kompisen min gjorde 3 dager etter at han kjøpte seg Audi. Der mangler Saab noe...

Lenke til kommentar
S har rett og slett mer utstyr enn standardpakken har. For eksempel "black panel" og mer avansert kjørecomputer. Trinnet over S er SE, med CC, automatisk klima, skinn osv...

Dette stemmer.

SE er den beste modellen. Det er ofte forskjell på stereoanlegget også.

Katalog fra 1993her

I 1994 tok GM over, og bilen ble endel anderledes.

Se også her for mer informasjon :)

Lenke til kommentar

Dette stemmer.

SE er den beste modellen. Det er ofte forskjell på stereoanlegget også.

Katalog fra 1993her

I 1994 tok GM over, og bilen ble endel anderledes.

Se også her for mer informasjon :)

CSE har mer utstyr enn SE. Nå vet jeg ikke om 9-3 kom i CSE...!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...