Jens_olaf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Jeg holder på med å lage en internettside for et lokal idrettslag. Den er langt i fra ferdig enda, men designet er omtrent klart. Noen småting vet jeg om som skal fikses på. Men jeg trenger konstruktiv kritikk på siden (Ikke teksten som står der). Takk på forhånd! Link! OBS! "Nyheter" funker BARE fra index.htm. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Konstruktivt: Fjern alle bildelementer og siden blir 100 ganger bedre. Dette er ikke et design det er så stygt at det fortjener ikke å bli kalt design engang. Det minner mer om et worddokument med noen få ord. Hvis dette "designet" er ferdig så er jeg glad for at jeg ikke representerer dette idrettslaget. Harde ord men jeg vil at du skal skjønne at dette er noe som du MÅ gjøre noe med. Det er ikke godt nok til å representere et idrettslag. Føler du at du ikke klarer/eller kan gjøre noe bedre så vil jeg anbefale deg å gi ansvaret over til noen andre. Hvis ikke be idrettslaget ta kontakt med noen som de kjenner kan lage en hjemmeside. For det må uannsett bli bedre enn dette som er levert hittil. Kim. Lenke til kommentar
Svein Erik Farstad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må si meg litt enig med forigemann her. Noen enkle tips: - Tenk enkelt når det gjelder menyen. Knappene funker dårlig. - Kanskje du kunne laget en banner med f.eks. bilde av noe fra idretten i lokalområdet. Det vil gjøre siden mye mer spennende. - Dropp den linjen med de små logoene. Om du vil ha en linje kan du heller bare ha en enkel linje hvor du bruker en eller begge fargene fra logoen. - Du kan også prøve å balansere siden bedre. Du kan f.eks. legge til noen elementer på høyresiden, eller midtstille siden. - "Fotball" "Håndball" etc knappene passer ikke inn i helheten. Prøv å skape en rød tråd gjennom designet. Håper tipsene hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå