feyjey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har fra før av dårlig kobling til vifta i strømforsyninga. (etter at mamma hadde gjort noe, dytta den eller noe.) Jeg skrudde opp i går siden jeg skulle se, en gang til. Jeg blåste av litt støv, presset litt ledninger mot feste plassen etc. SÅ kobla jeg dum som jeg var inn strømmen, mens av knappen var av, (jeg trudde ikke strømmen gikk da, og jeg var borti der strømmen kommer inn i boksen) Så jeg fikk støt, ingenting smalt. Eller noe lyd, bare jeg som ropte Koblet ut strømmen fra ledningen (stikk kontakten) Skrudde alt sammen og satte inn strømmen. MEN da kom det ikke noe lys fra diodene i pcen, og den vill heller ikke på. Jeg ventet en time eller to, og prøvde på nytt, men ingenting skjedde. Noen som vet om det er mulig og fikse? Har prøvd å resette via jumpers å og ta ut batteriet. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan vere PSU som har tatt kvelden. Kan og hende at du har kortslutta noko på hovedkortet sia du hadde so mykje spenning i deg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) ble det kortsluttning? Virker ihvertfall som om PSUen har tatt kvelden.. litt for sein Endret 7. februar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
feyjey Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 ble det kortsluttning?Virker ihvertfall som om PSUen har tatt kvelden.. litt for sein Det smalt ikke eller noe slikt. Det er 350w, det står hvertfall på boksen Lenke til kommentar
feyjey Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 ble det kortsluttning?Virker ihvertfall som om PSUen har tatt kvelden.. litt for sein Det smalt ikke eller noe slikt. Det er 350w, det står hvertfall på boksen Jeg Har også en 300W psu liggende, kan den brukes til lettere bruk, uten none eventuel fare? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ble det kortsluttning?Virker ihvertfall som om PSUen har tatt kvelden.. litt for sein Det smalt ikke eller noe slikt. Det er 350w, det står hvertfall på boksen Jeg Har også en 300W psu liggende, kan den brukes til lettere bruk, uten none eventuel fare? Spørs hvor mye PCen krever. Har du specsa på den? Lenke til kommentar
feyjey Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 geforce 6200 IP4 2.66 1.7gb ram ABIT hovedkort (AS8-V) En dvd spiller + brenner Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal ikke være noe som helst problem med 300w(+-) PSU på en slik maskin Lenke til kommentar
feyjey Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Da prøver jeg å koble om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå