Dinsdale Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Spillet er sikkert så som så. Men det ser ihvertfall meget bra ut. Nå gjenstår det å se det i bevegelse. Sjekk bildene her Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nice grafikk, men burde ikke denne ligge i felles moderator? Bildene er fra PS3 versjonen også. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Jo, men ikke til Wii. Derfor valgte jeg denne. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Håper på masse customization-options, og kuule CaW funksjoner, slik at jeg kan pensjonere SvR for godt.. Irriterende at Yuke's absolutt skal ødelegge diva'ene mer og mer hvert eneste år. Har faktisk spillt mere på PS2-versjonen av SvR'06, etter at jeg fikk SvR'08 til PS3 i hus, pga dette. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 korrekt link er http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=5640 , siden du poster det på MS forum, selv om bildene er helt like Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jo, men ikke til Wii. Derfor valgte jeg denne. Wow sier jeg bare... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 TNA? er dette wrestling? Uff, det er så ubrukeleg. Hvis eg først skal ha eit slostespel, blir det såfall UFC! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis eg først skal ha eit slostespel, blir det såfall UFC! Cheers! Den CGI snurten av det nye UFC spillet hvor Chuck & Rampage sloss fikk meg til å droppe både WWE 08 & TNA i år! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis eg først skal ha eit slostespel, blir det såfall UFC! Cheers! Den CGI snurten av det nye UFC spillet hvor Chuck & Rampage sloss fikk meg til å droppe både WWE 08 & TNA i år! Finner ikke den snurten.... hjelp? TNA bildene var syke da... Hva heter han busemannen på siste bildet? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis eg først skal ha eit slostespel, blir det såfall UFC! Cheers! Den CGI snurten av det nye UFC spillet hvor Chuck & Rampage sloss fikk meg til å droppe både WWE 08 & TNA i år! Finner ikke den snurten.... hjelp? TNA bildene var syke da... Hva heter han busemannen på siste bildet? UFC Trailer Det er Scott Steiner som er på det siste bildet Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis eg først skal ha eit slostespel, blir det såfall UFC! Cheers! Den CGI snurten av det nye UFC spillet hvor Chuck & Rampage sloss fikk meg til å droppe både WWE 08 & TNA i år! Finner ikke den snurten.... hjelp? TNA bildene var syke da... Hva heter han busemannen på siste bildet? UFC Trailer Himmel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Absolutt bra grafikk, men sjangeren er det absolutt nullpunkt for mine tolleranse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 SD vs Raw har også fet grafikk Her Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 nice grafikk på TNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå