Jonas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei, Koden er en del av pagination-funksjoner i en SQL-editor. Får følgende feilmelding på siste linje, dvs. 4, og jeg klarer ikke å se hva jeg gjør som ikke er støttet. Fatal error: Unsupported operand types in /mysql/v2/mysql.php on line 4 if ( $pages % $limit == 0 ) $pages = $pages / $limit; else $pages = ( ( $pages - ( $pages % $limit ) ) / $limit ) + 1; Er sikker på at det er helt åpenbart .. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvilke av de linjene der er linje 4 da? Uannsett, koden inneholder ingen syntaktiske feil. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Linje fire er linje fire, dvs. siste linje i kode-boksen. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg har hatt lignende problemer. Løsningen har vært å omformulere koden (refaktorere). Inneholder alle variablene integer (i motsetning til numeriske strenger)? Du kan forsøke å legge til flere paranteser, og kanskje bruke (int)$variabel for å "caste" til integer. rettelse: (float)$variabel må brukes dersom det er desimaltall. Endret 7. februar 2008 av grimjoey Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ush, for en tabbe. COUNT(*) returnerer array, som alle andre MySQL-spørringer, selv om det bare inneholder et element. La til følgende kode over, og da funket det. $pages = $pages[0]; Endret 7. februar 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå