Gå til innhold

Cheating, ikke noe problem!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes alle admins bør cheate! Sette opp server hvor de kan øve seg med cheat slik at de drit lett kan se om folk cheater. :)

Faktisk mange admins som gjør dette. På ikke-VAC-servere, vel å merke.

Man ser det faktisk ganske lett. Siktet "vibrerer" på en måte med en del cheats, og så "hakker" de rett i hodet til folk. Og du ser kanskje at de følger et punkt gjennom en vegg. Da er det enten WH eller cheaten som sikter for dem.

 

Ser ikke poenget med å jukse. Det er da ingen "status" å være "best" på en tilfeldig server.

Lenke til kommentar

Vært innpå flere servere der det er fakenickers som heaton osv, som sier de er (i dette tilfellet) heaton, og eier no sykt.

Tingen er jo at om man tar demo av ham, og ser demoen med wh elr x-spectate greia, ser man jo at han ser på fiendene gjennom veggene, å sikter på hodet hans , der han står, FØR han går rundt hjørnet.

 

Har merka mange av disse på noen av storserverne i norge, ganske irriterende.

 

CS spillere som har skills, men som samtidig bruker wh er jo sykt vanskelig å spotte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Matsemann, det er fint mulig å få sikte til å ikke vibrere. :p

Men folk merker det sikkert godt når skuddene går helt nøyaktig samme sted når han holder inne avtrekkeren. Står hundre meter unna og holder inn avtrekkeren og tar headshot :p. haha :p

 

Nevoscript, det er ikke fint mulig å få en sikte til å ikke vibrere.. Sikten vil ikke være 100% normal da den søker etter hodet flere ganger per sekund. Om man taper en demo og ser den i sakte-film så ser man _klart_ at den hakker en eller to ganger per sekund. ;)

Lenke til kommentar

Jeg så en som var nybegynner på en server en gang. Han spilte kjempe lenge og hadde ikke bra stats. Han hadde 0 kills og 16 deaths flere ganger, og over.

 

Så etter noen dager, kom han tilbake, og da hadde han 50 kills og 0 detahs . Du avslører deg litt da :p

 

Har sett en som kaller seh heatoN/HeatoN på en server som heter Techserver. Vet ikke om han er den ekte, men han er god.

 

Sa dette over siden noen nevnte navnet heaton

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Interessant tråd. Jeg er enig i poenget ditt selv om en del misforstår her inne. Dersom du cheater, er det faktisk altfor lett å skaffe seg ny konto. Spesielt dersom du driver med wallhack eller tilsvarende som er relativt vanskelig å oppdage, så kan du spille i flere uker uten at admins nødvendigvis legger merke til det. Kanskje burde man heller kunne banne på IP-adresse eller i beste fall MAC adresse i tillegg til å banne SteamID. På denne måten øker i hvert fall det økonomiske tapet ved å bannes på grunn av at man må bytte internettleverandør, skifte nettverkskort og kjøpe ny steam account for å komme inn på nytt.

 

Btw så rekrutterer vi flere admins på gamer.no nettopp for å hindre cheatere og andre som skaper dårlig stemning i å spille på serverene våre. Det blir derfor bedring på admin-siden fremover hvis du er en av de som liker å spille sammen med oss!

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Trodde det var slutt på cheating eg. Trodde dette var noke alle syntes var dønn kjedelig og lagt på hylla. Men tydligvis ikkje. Har aldri cheatet i noe som helst online spill, og som veldig mangen sier, så er det idiotisk, og ødelegger veldig mye. Men vær så snill, ikkje sitt der å cheat, og deretter lag en tråd om opplevelsen av å cheate, syns det blir for dumt når du faktisk har ødelagt for folk når de har sittet der og spillt. Joda, de kan jo bare skifte server, men skal da ikkje vere nødvendig å bli nødt til å skifte server pga en som vil ha det litt moro, og ødelegge litt for dei andre.

 

Greit nok, gjort er gjort, spist er spist, du kommer vel neppe til å gjøre det igjen, håper eg, og sikkert mangen andre.

Lenke til kommentar

Hadde Valve brukt Punkbuster så hadde det ikke hvert mye cheats. Punkbuster er jo nesten umulig å hacke, men det ville ikke hvert tilgang til mods.F.eks Battlefield. Der kan du ikke laste ned skins uten at Punkbuster klikker, men du kan ikke cheate heller omtrent. Bør Valve satse på mods eller juks?

 

EDIT: VAC scanner ikke filene i CS mappen.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Cheating er helt idiotisk. Har prøvd det en gang selv, med WH. Kan bare si at det var drittkjedelig. Du må alltid prøve å skjule den, du får faktisk ikke brukt den skikkelig uten at alle begynner å whine, og til sist; den tar jo faen meg bort hele gleden ved spillet.

 

En del av spillet er jo å prøve å føle selv når folk runder et hjørne. Er jo det som gir spillglede. Følelsen av å time alt helt riktig - UTEN hjelpemiddel!

 

Heldigvis har ikke jeg merket noe spesielt til cheatere. Kun de som VISER at de har cheat, jeg irriterer meg skikkelig over egentlig.

Slike som fyker i 100-og-helvette bortover bakken med kniven i hånda, er det som er på bunn av "bad-things".

De som ikke viser det, har jeg som regel selvtillit til å eie til de stikker og finner ut hvor dårlige og stygge de egentlig er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Slike som fyker i 100-og-helvette bortover bakken med kniven i hånda, er det som er på bunn av "bad-things".

De som ikke viser det, har jeg som regel selvtillit til å eie til de stikker og finner ut hvor dårlige og stygge de egentlig er.

 

"jaa", de som ikke viser det, blir du rundeid av og det hele ender med at du leaver serveren i sinne over hvor "god" en spiller kan bli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...