Gå til innhold

Cheating, ikke noe problem!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg satt å cheata i hele går, det var jo gøy! Skaper en ekstra spenning å sjekke hvem som prøver å ta demo av deg! Vel, moroa tok slutt da jeg gikk på en server med svært mange, og de har sendt inn til noe radar greier og diverse communties. Jeg mener jeg spiller relativt godt på CSS, og var en smule redd jeg skulle blir forferdelig dårlig av å i det hele tatt cheate! Men jeg slo meg en tanke etter jeg ble tatt, noen cheater hele tiden, og vil alltid gjøre det! Og jeg satt å lurte på hva er vitsen med å vacbanne dem? De kjøper ny account med engang bare. spillet koster 150 kroner! Og det er ikke spessielt mye for et spill. Vel vel, det var irriterende å bli tatt, og gått å få ut litt sinne! :) Jeg irriterer meg selv noe inni satan når jeg spiller seriøst når det kommer en fjott med åpenbar cheat på, det ødelegger for alle! Vel vel, jeg skal ikke cheate mer, og jeg får vel gå ordne meg ny account nå! :(

 

Vet du hvor mange muser jeg har mistet pga hackere/cheatere? Sikkert over 10 stk. Jeg håper du og pcn din kommer til å brenne i helvete!

Lenke til kommentar
Og hvor mange slike servere finnes det?

Og hvorfor vil du cheate?!!?

Har jeg sagt du må spille på public server da?

Spiller du mot bots, kan det være kjekt.

 

btw, så cheater jeg når jeg spiller public og heller ikke mot bots.

Vil heller kalle det en config.

Lenke til kommentar
Slike som fyker i 100-og-helvette bortover bakken med kniven i hånda, er det som er på bunn av "bad-things".

De som ikke viser det, har jeg som regel selvtillit til å eie til de stikker og finner ut hvor dårlige og stygge de egentlig er.

Pfft, de som faktisk prøver å komme unna med det er enda mye verre.

Lenke til kommentar

Du har ingenting å gjøre på cs om du cheater, det er sikkert gøy(har aldri prøvd), men du ødelegger spillet for mange! Du ønsker deg dårlig respons, men du skjønner ikke at du er en skikkerlig idiot som kan stikke til blokksberg! Gjerne cheat, men gjør det mot bots eller på en server der alle har cheats!

ego-tulling!

Lenke til kommentar
På en server med sv_cheats 1 på, skriver du i console: "r_drawothermodels 2" så har du "wallhack".

 

får det er jo ofte det er sv_cheats 1 i en server...

 

 

 

 

 

 

 

 

Not

 

Spiller du gg, og der er bulletmode, eller en annen server hvor det er bulletmode, kan du aktivere "wallhacken" når bulletmode aktiveres.

Lenke til kommentar
På en server med sv_cheats 1 på, skriver du i console: "r_drawothermodels 2" så har du "wallhack".

 

Spiller du gg, og der er bulletmode, eller en annen server hvor det er bulletmode, kan du aktivere "wallhacken" når bulletmode aktiveres.

hva stopper meg i å skrive noclip, impulse 101 og god ?

 

eller kanskje lage en liten korrupt versjon av GOD som de ikke kan sperre...-.-?

Lenke til kommentar

Haha, dere fremstiller cheatere på linje med voldtektsmenn. Hva gjør cheating til noe mer "no-life" enn å være "god" i et spill? Jeg sier ikke at cheating er ok, på noe måte, men det er grusomt artig for de som utfører det. Ihvertfall om folk hisser seg grasalt opp, grunnleggende drittungehumor.

Og hvorfor må en cheater være stygg og ha dårlig selvtillit? Eller er dette et lavt forsøk på et angrep under beltespenna når en bærer susp?

Lenke til kommentar

Det høres ut som dere som har tapt mener bestemt at det var en cheater. Tragisk. Dere sier altså at dere er verdensmestere? Fordi, en som ikke cheater han kan umulig slå dere? For gjør han det må han jo ha cheata? Uffa meg. Drama dere skaper gjør det ikke noe annet enn 1000 ganger morsommere å cheate. Jeg visste ikke at folk ble SÅ SINT!

Lenke til kommentar
Det høres ut som dere som har tapt mener bestemt at det var en cheater. Tragisk. Dere sier altså at dere er verdensmestere? Fordi, en som ikke cheater han kan umulig slå dere? For gjør han det må han jo ha cheata? Uffa meg. Drama dere skaper gjør det ikke noe annet enn 1000 ganger morsommere å cheate. Jeg visste ikke at folk ble SÅ SINT!

herregud!!!!! skjønner jo at noen cheater når de får one shot headshot 20 ganger på rad og haxer på steder som er så å si umulige..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...